32.BÖLÜM ALİCİA

55 0 0
                                    

"Murat Kaya kimdir" yazıp enter tuşuna bastım. Bir kaç siteden sonra "Ünlü avukat Murat Kaya ve eşi kaza geçirdi " yazılı habere ulaştım. Haberin sayfasını açtığımda kocaman bir fotoğraf çıkmıştı ilk önce karşıma. Murat elini omzuma atmıştı. Kaşı yarılmıştı benimde dudağım patlamış ve yüzümde çizikler vardı. Tarihine baktığımda Murat ölmeden bir ay önceydi. Bunun bir tesadüf olduğunu düşünmek aptallık olurdu. Kim niye bizi öldürmek istesin ki? Bir çok sayfaya girdim. Kısa bir biyografisini okudum. Başarılı bir hayat geçirmişti . Ama aradığım şey biraz daha farklıydı. Ne olduğunu bilemiyordum adını dahi koyamıyordum. Bir kaç siteye daha baktıktan sonra Murat'ın facebook adresi aklıma geldi. Bu sefer arama motoruna Murat Kaya facebook adresi yazdım. Bir ülkede en fazla kaç tane Murat Kaya olabilirdi ki ? Tahmin ettiğimden çokça fazla olduğunu karşıma çıkan sonuçlardan anlamam uzun sürmemişti. Bir kaç kişiden sonra Murat'ın profiline ulaşmıştım. Benle olan fotoğraflarını paylaşmıştı. Onun dışında çokda farklı bir şey yoktu ama mesaj kısmında farklı bir şeyler bulabilirdim. Maillerini bir şekilde incelemem lazımdı. Hemen telefonu elime alıp Yasemin'i aradım. Bir kaç çalıştan sonra telefonu açtı.

-"Abla nerdesin sen?" Sözleri sorgudan çok sitem doluydu.

-"Babamın yanındayım. Sen dediğimi yapıyorsun değil mi yani Ömer'de kalıyorsunuz Yıldıray'la beraber değil mi? " dedim. Alicia'la Ömer'i yalnız bırakamazdım bu yüzden Yasemin'den Ömer'de kalmasını rica etmiştim. Yasemin'in telofanda sessiz kalışı gizlediği şeyi açığa vurmaya yetmişti.

-"Bir şey olmuş Yasemin " dedim sesimin tonunu kontrol etmeye çalışırken. Yasemin telefonun ucundan derince nefes aldı. Duyabiliryordum.

-"Alicia bizi evden kovdu abla"

Sözleri başımdan aşağı kaynar su olup dökülmüştü. Dişlerimi, kendimi kontrol etmek için öyle çok sıkmıştımki döküleceklerini düşünmüştüm.

-"Benim evimden benim arkadaşlarımı nasıl kovar? Kim olduğunu sanıyor bu kadın?" Dedim. Artık sesimin tonunu kontrol edemiyordum. Bağırdığımın farkında bile değildim.

-"Kim olduğunu sandığı açıkça ortada değil mi?" dedi Yasemin.

-"Yada kim olmaya çalıştığı ?" diye ekledi. Söylediği söz tüm düşüncelerini bir kenara yitmişti.

-"Ne diyorsun Yasemin " dedim anlamayarak.

-"Abla Alicia sen olmaya çalışıyor. Farkında değil misin? Senin evine, senin işine, en önemlisi senin sevdiğine sahip çıkıyor " dedi. Bütün bu sözler içinden tek bir yerde kalmıştım. Tek bir kelime zihnimde şimşekleri çakmıştı.

-"Ömer benim sevdiğim değil " dedim inanmasını umut ederek. Yaseminin kıkırdadığını duydum

-"Abla... neyse sen öyle diyorsan " dedi. Kısa kesmesi, uzatmaması içimi rahatlatmıştı.

-"Öyle. Neyse ne.. benim eve gitmem lazım. Evime, benim evime gitmem lazım. Evde misin diye aramıştım. " dedim.

-"Evde değilim ama bir kaç eşya için gitmem lazım. Bir saate çıkarım dükkandan. Evin önünde buluşalım ablacım olur mu? " dedi.

-"Tamam olur bende anca orada olurum zaten" dedim. Telefonu kapatıp ılık bir duşa girdim. Sudan çıkınca çamaşırlarımı giyip aynadaki görüntüme baktım. Göbeğim, Umut'um bana göz kırpar gibi aynada yansıyordu. "Seni seviyorum canım kızım " dedim. Onunda bana söylediğini duyar gibiydim. Onu üşütmemek için dolabı açıp elime geçen bol elbiselerden birini aldım. Tabi ne kadar bol olursa olsun yine bana dar olmuştu. En yakın zamanda tekrar alışverişe çıkmalıydım. Hem kızımında elbisesi yoktu onada bir şeyler almalıydım . Hatta ilk önce ona sonra bana. Elbisemi giyip saçlarımı balık sırtı ördüm. Aynada son kez görüntüme bakıp odadan çıktım. Merdivenlerden inerken babamda merdivenlerden çıkıyordu. Onunla karşılaşmamak için bu evde epeyce çabalamıştım. Onun yüzünü görmek dahi istemiyordum. Ancak bu dört duvarda ne kadar kaçabilirdimki. En sonunda karşılaşmıştık işte.

-"Kızım konuşalım mı 2 dakika ?" dedi. Söylediği sözleri duymamazlığa verip merdivenlerden hızla indim. Ardımdan öylece bakakaldı. Böyle olması beni yeterince üzüyordu. Ama babam benden çocukluğumu çaldı. Annemin yaşadığını bile bile yaptı bunu. Bütün bu düşüncelerimi kenara sessizliğimle yitebilmiştim. En son kapının çarpma sesini duymuştum. Bu kadar sert bir şekilde kapıyı örtmek ona bir şeyleri anlatmaya yeterdi. Kapının önünde beklemenin ne kadar sıkıcı olduğunu düşünüyordum ki takside bir kaç dakika içinde gelmişti. Yolu tarif edip her zamanki gibi beynimdeki binlerce düşünceyle savaşmaya başladım. Bu savaşı bitiren taksicinin olabildiğince kaba sesiyle

-"Ablacım geldik" demesi oldu. Taksiden inip apartmanın önünde Yasemin'i beklemeye başadım. Apartmandan 1.72 boylarında siyah kot pantalon, siyah tişört giymiş bir adam hızla çıkarken bana çarptı. Sendeleyip yere düştüm. Avcumun içine giren küçük taş parçaları canımı yakmıştı.

-"Yavaş olsana be önüne bak" dememle adam ardına baktı. Yüzündeki tırnak izlerini görmemle içim ürpermişti.

-"Abla iyi misin?" Yasemin'in sesiyle bakışlarını adamdan zor alabilmiştim. Adamda sesi duymasıyla daha çok korkmuştu. Ardına baka baka hızla kaçtı. Yasemin kollarımdan tutup kalkmama yardımcı oldu.

-"Gördün mü adamı, yüzünü gördün mü? " dedim heyecanla Yasemin'e.

-"Gördüm abla kedi falan çizdi herhalde." dedi. Nedense içim almamıştı bunu. Bir şeyler ters gidiyordu. Yinede apartmana girdik. Kata geldiğimizde kapının hafif aralık olduğunu farkettim. Yasemin'le kısa bakıştıktan sonra

-"Abla içeri girmeyelim belliki iyi şeyler olmuyor" dedi.

-"Saçmalama belki yardımımıza ihtiyacı var. Belki içerdeki Ömer ben onu nasıl bırakırım. Sen girme bir kat aşağıda bekle ve polisi ara" dedim. Yasemin beni ne kadar bırakmak istemesede zorla aşağıya indirdim. İçerde birileri olabilirdi Yasemin'e bir şey yapabilirlerdi bunu göze alamazdım. Derin bir nefes alıp kapıyı araladım sessizce kafamı kapıdan içeri uzattığımda içimden Ömer'e bir şey olmaması için dua ettim. Yerde yatan görüntü zihnimde tek bir ismi fısıldadı Alicia. Alicia yüzünün üstüne düşmüş kanlar içinde yatıyordu. Sarı saçları kana boyanmış kızıl bir hal almıştı. Bu görüntü karşısında ağzımdan bir çığlık çıkıvermişti. Nefesimin kesildiğini hissedebiliyorum. Beynimdem korku silinirken tek bir soru yer ediniyordu.

Alicia öldü mü?

TUTUN BANA #WATTYS2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin