No tak to si ze mě děláte prdel ne?!
Zlatíčko uklidní se je to jen na chvíli!
Zlatíčko?! Zaleziti vůbec na mě? Jako bez urážky, ale ty mě svěříš cizímu chlapovi do péče? Proč nemůžu zůstat doma sama? Nebo u táty?pochodovala jeden z jedny strany kanceláře na tu druhou a vymýšlela způsoby a přitom nadávala.
Kate! Dost! Budeš tady ať se ti to líbí nebo ne! Budeš tu mít pokoj a vše co potřebuješ! Vůbec jsem jsem ji neposlouchala a koutkem oka zkontrolovala Dokonalého.... Evidentně se mu to taky nelíbilo. Seděl v rohu místnosti a byl myšlenkama úplně někde jinde! Ani se nedivím.
Kate! A neuděláš žádnou pitomost jasný?
Ano!
Perský ti přivezl věci a odnesl do pokoje!
Asi potřebuju na vzduch!
S těmi slovy jsem vyběhla z kanceláře a někam daleko ..... Narážela jsem do lidí a snažila se to nějak rozdejchat. Ani nevím jak, ale dostala jsem se asi do zahrady. Je tu jezírko, stromy kytky, a jak je to tu osvětlený to vypadá dokonale .... Tam jsem se konečně zastavila a pak se snažila z hluboka dýchat ..,... Chytla jsem se za hlavu a snažila se to je jak rozdejchat, ale jaksi to nešlo... Chtěla jsem něco rozbít!
Uslyšela jsem za sebou kroky ....To si mi to nemohl říct ve škole?
Dozvěděl jsem se to pět minut před tím než si přišla ..... A kdybych ti to řekl tam .... Reagovala by si stejně......
Jo to asi jo! O co jim de?
Nevím, ale otec má něco v plánu a já se bojim co!
Poprvé co jsem sním mluvila... Zněl rozpačitě!Ukážeš mi pokoj?
Jo pojď!
To sako ti sekne ... Nos ho častějš. Nemohla jsem si to odpustit ...
Jo a ty zase ty šaty a ty boty mám lepší výhled.....
Od teď te nemám ráda!
To už vím dávno ....
Fajn, tak to je dobře..... Asi te to hodně sere co?
Jen se uchechtl .... Jako fakt?Vysli jsme do tretiho patra a pak se zastavili u devří...
Tady je tvůj pokoj. Do školy se mnou pojedeš autem to tvý přivezou až ve středu!
S tím nepočítej, ještě mě s tebou někdo uvidí .... Půjdu pěšky ....
Tři kilometry?
Ehm.... Tak jedu busem .....
Jo zastávka je tady taky tak dvě kiláčky, ale když si přistaneš tak to stihneš!
Fajn v kolik? V osm je snídaně .... S těmi slovy otevřel dveře.....
Páni..... Dokonalý pokoj. Asi tak třikrát verše než ten můj, ale je tu manželská postel, koupelna, talky atd.
Jak dlouho tady budu?
Nevím, ale když budeš něco potřebovat můj pokoj je naproti!
Fajn! Vešla jsem do pokoje a chystala se zavřít, ale on šel za mnou..... Ale já se mu postavila do cesty!
Co? Nepustíš mě do vnitř?
Ne! S tím jsem mu zavřela dveře, jako v těch filmech, ale asi se mi to nepovedlo .......
AU........
Sorry nemáš tu stát!
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomantikKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...