Hec

175 11 0
                                    

Ahoj je tu další kapitola..... Jsem moc ráda za to kolik to čte lidí.... Moc díky;)  jinak teď tu budu psát i z pohledu FLYNA. Nevím proč , ale to jméno je hrozný ... Ani nevím proč jsem ho sem dala! Ale je to protože se tahle kapitola jmenuje HEC. A potřebuji i jeho pohled, aby stě to pochopili.....  Tak zatím ahoj;)
Páni.....  Zasl učitel kdy jsme do tančili...... Třídou se rozeznělo tleskání ...
Tak doufám, že se mnou budete souhlasit, když povím, že vím kdo pojede na soutěže! 
Všichni začali tleskat a já byla hrozně šťastná. Ale pak mi došlo kdo tam semnou jede.... Sakra!

***

Párty

Hele buď sebou hni nebo jedu sama!Klepala jsem vzteky na Flynovy dveře a pořád koukala na hodinky kolik je.....

Klid stíháme všechno!

Ještě jednou reknes klid tak tě zabiju pánvičkou a veř, že to je mocná zbraň!

Fajn .... Tak přestaň vyšilovat, je to až za půl hodiny ...

To mě ale nezajímá je ještě musím za Lilli!
Otevřeli se dveře a v nich stál dokonalý Flyn!
jsem ztratila řeč!

Říkalas něco?

Jo, že maš pět minut na to aby si ujel šest kiláků tak sebou hejbni!

S radostí kotě!
Nasedli jsem do jeho auta a vyrazili .....
Cesta byla v tichosti s se modlila, aby se nechtěl se mnou bavit o Soutěži.....

Tak... O kurva... Co je to za soutěž?

Hmmmm poletí se do Paříže, no a tam se sejde několik tanečních partnerů a ti pak dostanou píseň a musí pak před porotou zatancit třeba hip hop, nebo tango .....

A pak?

Pak porota rozhodne jestli jdeš do finále nebo ne!

To zní náročně!

To, ale jestli projdem i úvodem tak i to je úspěch..... 

Už si tam byla?

Jo .... S bejvalim.....

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat