Úplně jsem oněměla. Nevěděla jsem co na tole říct... Jestli se smát a nebo dělat, že o tom nevím, ale bylo b
y to vůči němu hnusný. Co mám jako ted dělat? Znovu jsem se dotkla jeho jemné tváře. Opět jsem uviděla ty slzy. Tu bolest v očích.
„ Christiane? Co se děje?'' Pohled, co se pokoušel udržet mimo můj zvedl a podíval se mi opět do očí....
,, Nic... promin. Už musím být někde jinde.'' pustil můj pas. Ze židle si vzal koženou bundu a odešel. Nezapomenul se na mě ještě otočit a pak už bouch dveřmi. Co jsem sakra udělala? Řekla jsem něco spatně? Nebo jsem raději jsem měla držet hubu? Sedla Jsem si na zem a opřela jsem se o skřín kuchyně. Dala jsem si hlavu do dlaní a přemýšlela... teda... spíš jsem se snažila přemýšlet, ale nešlo to, protože jsem se svými pocity totálně v háji! Co to do těch kluků vjelo? Každý mě ted chce líbat! Všm normálně hrabe!
,, Kate? Jsi v pohodě?'' ozvalo se nademnou a já zvedla hlavu. Stal tam a koukal na mě jako na vraha. Lítostný výraz se na mě koukal.....
,, Co to do vás všech vjelo? Všichni mi dejte pusu! Už je mi to jedno.... Dělejte si co chcete!'' Stoupla jsem si a odkráčela jsem si to do pokoje. Asi mu nedošlo o co jde... musím se odreagovat. Vzala jsem si osušku a šla do koupelny. A dala jsi dloohhhooouuu sprchu.
Jen jsem ležela a nepřemýšlela nad ničím, jen nad klidem.
,, Ticho!''
Když jsem kolem sebe obmotala osušku a rozpustila jsem si mokré vlasy. Došla jsem do svého pokoje... a jako na naschvál tam seděl on. Jeho bunda byla v jeho rukou tak sevřená, jako by vůbec nebyla. Jeho hlava byla svěšená k zemi a zase si mě nevšímal. Seděl na mé posteli doslova jako tělo bez duše. Lehce jsem si odkašlala a když jsem to udělala stoupl si a podíval se na mě. Usmál se.... Já jen v ručníku a skoro ještě mokrá jsem se opřela o zed. On ke mně přišle a koukal se jen na kapky na mém těle. On se smál? Počkat? Smál? Polibil mě na lícní koust... a znova, pak na hrud, a pak mi došlo, mi co dělá... slíbává kapky... kapky vody co na mně nestihli uschnout.
,, Co to děláš?''
,, Omlouvám se, ale já už nemůžu.... Jsi tak strašně neodolatelná. Já už se neudržím!'' Políbila jsem ho....
,, Tak pokračuj!'' nejdříve na mě koukal divně, že jsem zrovna tohle řekla, dokonce jsem byla i já dost překvapená... Ale řekla jsem to a chtěla jsem to! Znova mě políbil a sundal mi osušku..... přitlačil mě ke zdi. Jeho ruce jsem začala cítit úplně všude! Nevadilo mi to.....
Cítila jsem každý jeho dotek na mé nahé kůži a cítila, že nesmím přemýšlet. A o to jsem se také snažila, protože bylo jasné, že bych si ani tuhle chvíli neužila. Nechtěla jsem nic jiného než být blízko něho a dotýkat se ho.
{
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomansaKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...