Prosím? Co tady sakra děláš? Začala jsem křičet, ale když mi zakryl ústa jeho dlaní začala jsem poslouchat! Uslyšela jsem kroky kolem koupelny. On si jich taky všimnul a zdálo se, že se i oddychl, že kroky šly na druhou stranu a dal od koupelny..... Chvíli bylo ticho, ale pak se kroky a tiché naslapování začaly nebezpečně rychle přibližovat koupelně ve které jsme stali se Sebastianem jako přikovaní stát. Sotva jsme dýchali a ani se nehli....
Koukal se mi do očí.... Nebyl v nich strach, ale spíše pobavení s toho ve se tu děje. Dokonce se smál, ale mě do smíchu skutečně nebylo! Nevěděla jsem kdo je za dveřmi, stojím před Sebastianem v osušce a fakt nevím co si mám myslet!
Kroky byli u dveří ..... Zastavili se! V ru chvíli i on stuhnul. Cítila jsem to.... Pak někdo vzal za kliku.... Nešlo otevřít... Dveře byli zamčené. Zvláštní ani si nepamatuje, by b yje zamikal....
Klika se začala nebezpečně rychle pohybovat, někdo na druhem hlkonci byl asi hodně vzteklí......
Chtěla jsem se smát, ale pak když jsem uslyšela známí a ještě k tomu dívčí a uječený hlas.... Nemohla jsem uvěřit!Proboha vždyť to je.....
Sebastianem! Okamžitě otevři ty dveře nebo je výkonu s tím počítej! Já vím, že mě miluješ! Mě každý miluje, ale musíš pochopit, že to takhle nejde musíme si promluvit! Ozvalo se za dvěřma a mě se nechtělo věřit tomu co slyším......
Ale Sebastian si to vyloženě užívá.... Zadržuje smích jak nejvíc to jde!
Probíhá vždyť to je....? Promluvila jsem když konečně pustil má ústa! Ten se zmohl jen na souhlasné přikývnutí.
Za dveřmi se stále ozývala a lomcovala s dveřmi Nikol! Oba jsme začali zadržovat smích a dokonce jsme skončili na zemi....
Jak chceš přede mou se neschovaš! Ty se ještě vrátíš a budeš prosit! Řekla a snad odešla.....
Co to melo znamenat? Zeptala jsem se když jsme se oba uklidnili.
No .... Řekneme, že jsem sní před necelim rokem něco měl! No a ona si to vzala do hlavy. A teď jsem ji po hodně dlouhé době viděl .....
Tak ji to řekni.
Co?
Že to byl a jen hra! Nechtěla jsem být mrcha, ale ona mi udělala něco horšího! Proč se nepomstít?
A co si jako myslíš že jsem se celou dobu dělal?
Jenže ona je jako zombie! Chce mě sníst! Začala jsem se smát.... Bylo vtipný, jak byl ještě tak před deseti minutami ten největší bodigard na světě a teď se bojí ujecený Nikol.....Mám rád zombie, ale ona je fakt magor! Chtěla jsem se začít znova smát jeho strachu z ni, ale pak mi došlo, že jediné co na sobě mám je osuška.....
Hele ty zombie..... Nechceš vypadnout? Chci se převléct... Najednou mu v očích blísklo a on se zákeřně usmál.... Došlo mi n a co myslí, ale fakt ne!
Hele! bouchla jsem ho di ramene!
Co je?
Ani na to nemysli!
Jak víš na co myslím?
Umím číst myšlenky! Táhni! Řekla jsem a ukázala na dveře!
Snad mě nevyhodíš? co když tam porad je? A co když mě chce zabít? Vymlouval se a hledal důvody!
Tak ti zařídín pohřeb a di už! Řekla jsem a doslova ho vykopal z dveří a zamkl a za sebou.....
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomansaKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...