Objetí?

106 6 0
                                    

Přišli jsme do perfektně osvícené místnosti, ruku v ruce.
Když jsem spatřila podium a lidi co už tady byli.... No...řekneme, že se mi zatajil dech. Co dech.... Spíše jsem zapomněla dýchat.
Když jsem se koukla na Flyna ... Asi na tom byl stejně, očima hypnotizoval podium....

Uklidni se, to vyhrajem! Trochu jsem se ho lekla, když mi stiskl ruku a řekl mi to s takovou jistotou......

Jsem v kl.....

Áále...... Kohopak tu máme? Nedořekla jsem větu, když se za mými zády ozvali tohole!
s nechutí jsem se otočila a za námi nestal nikdo jiný než naše známá Nikol.

Copak, myslela sis, že na křestu budeš sama? Teď se otočila i ona a za stal Chris...... Sice jsem ho nesnášela zato s tím, že mi nic neřekl, ale teď jsem byla fakt ráda, že se tu objevil.....

No..... Po pravdě jsem si myslela, že táhla chudinka zůstane zamčená v pokoji. Víš.... Strach dokáže s lidma věci.....

Zato ty máš odvahy na rozdávání....

Jo.... Taky si to myslím... Díky, že jsi mi to řekl.

Holka, ty se v životě neztratíš! Řekl poplácal ji po zádech a přešel ke ..... Obejmul a bylo vidět, že asi jen tak nepustí....

Co se stalo? Zašeptala jsem.

Nic... Jen mi to chybělo..... Samozdrejmě, že mi lhal.... Poznala jsem to i na tom jeho objetí.... Bylo to, jako kdyby měl objímat naposledy. Odtahnul se odemne a podíval se mi do očí.... Ještě odhrnul pár vlasů a nadechl se....

Připraveni.... ?otázka byla směrováná na nás, ale zaseptal to tak, že jsem ho sotva slyšela i ..... Přikývla jsem a doufala, že mi to řekne....
No... Asi jsem se hodně zpletla, když ještě obejmul a Bez jediného pohledu na odešel.....

Co to bylo? Zeptal se Flyn, když odešel a pak došlo, že hypnotizuju dveře ve kterých zmizel asi pět minut....

Neví, ale bylo to hodně, hodně divný..... Jak jsem to dořekla ozvla se mikrofon.... Teda Chris.

"Jsem moc rád, že jste tu teď všichni. Asi jste si všimli bodigárdů co vám byli přiděleni a moc se omlouvam za ty tajnosti, ale jinak to nejde. Snad se vám tu bude, ale jinak líbit. Pravidla snad znáte.... Nesmíte opustit areál hotelu, bez vědomí mě samotného a zítra začíná celá soutěž.
Je tu přesně padesát dvojic, ale do finále se dostane jen deset a pak dvě, co budou mít vystoupení celého večera pro sebe.... Ucítila jsem po své straně propalující pohled! Otočila jsem se a tam usměvavá Nikol. Jen jsem nad zřetelně protočila oči a pak se zase věnovala Chrisovy.
Ale dnes tu pro vás máme překvapení..... Pokud jste tu poprvé. Tak vám chci představit Nikol a Kate.
Pokud tuhle soutěž sledujete tak určitě víte kdo jsou zač. Dnes si pro vás připravily taneční souboj se svými tanečními partnery .....
První jde na radu Nikol a její partner Scott. Podívala se na tím pohledem: stejně vyhraju. A pak vybehla schodiště na pódium....
A začali tančit a?????

Oni tam mají gauč? Sakra!!!

Ahoj... Tak další kapitola.... Nahoře máte sestavu co tancuje Nikol se Scottem a příště tam budete Kate s Flynem.

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat