Učitel

225 9 0
                                    

Měla jsem ze sebe radost a ani nevím proč. Prostě jsem šla do školy a usmivala se jako debil a bylo mi to jedno.
Před školou jsem se koukla na hodinky.
Pani dneska nějak brzo, no nic..,.
Otevřela jsem vchodový dveře a vešla do chodby, kde už bylo jen ticho a skříňky pro studenty došla jsem k ty sví vyndala z ni učebnice na matiku sundala koženou bundu a vydala se do třídy. Když už jsem byla kousek od učebny uslysla jsem za sebou kroky a podle tempa to byl náš matikář.
Víte.... Nejsem jediná kdo chodí pozdě!
Rozeběhla jsem se, abych tam byla dřív než on, ale pokus se nezdařil.

Reedová! Kam to kurva jdeš !?
Sakra!

Jééé dobrý den pane učiteli .... Jdu na vaší hodinu. Jste rád? A jak jste se dneska vyspinkal?
Řekla jsem  a šla k němu.... Jinak takhle mluvím s učiteli normálně .... Někdy je to potěší a někdy ne ..... Ale co me víc zarazilo bylo, že vedle něj stál dokonalej neznámej..... Nic jsem nedávala na jevo, ale překvapená jsem  byla.

Na mojí hodinu....?prskal!

Beru to, že to nebylo moc hezký probuzení že? Bylo mi jedno co on řeší, ale byla to sranda. Tomu klukovi jsem nevěnovala ani pohled.

Na mé hodině jste měla už dávno být!

Ano to měla , ale to vy přece taky a já tu byla dřív, takže bych tam taky dříve seděla a vy by ste mi nijak nemohl dokázat, že jsem přišla pozdě, protože jste mne neviděl!

Momentálně jsem ti nerozuměl ani slovo.

Ženská logika pane učiteli.... Ta se ve škole neučí. Dejte mi pět sekund náskok a pak jdete normálně do třídy.

Ty mas takový štěstí, že jsi jedna z nejlepším průměrem ve třídě!
Máš pět sekund! Pokud to ztihnes budu dělat,že se nic nestalo......

Dobře ..... Řekla jsem a bez jakého koli náznaků jsem se rozeběhla di třídy. Prudce otevřela dveře, kde jsem to schytala tázavímy pohledy ostatních, prudce bouchla dveřmi a doběhla do zadní lavice co byla jenom , sedla si vyndala vše potřebné pak se narovnala a v tu chvíli se opět otevřeli dveře  a v nich matikář s panem dokonalým za jeho zády. Jasné, že se na mne letmo podíval, aby to zkontroloval a se snažila nevypadat zadychaně.
Položil si věci na katedru a pak promluvil.

Tak... Jsem rad, že jste dnes dorazili všichni VČAS a tak bych vám rád představil nového spolužáka Nikolase.

Něco nám o sobě povez!

Uhm... Nevím co bych měl říct, asi, že nesnáším projevy. Jak to řekl cela třída se začala smát. Absultne nevím pro zas tak vtipný to nebylo a na tyhle škole jsem ta vtipná !!! 

Začala se ve mě vařit krev a ani nevím, proč ještě ráno jsem obdivovala jeho postoj a dokonale rozcuchané vlasy a teď mi bere moji pověst?

Tak si sedmi do zadu ke Kate, ona tě hrozně ráda zaučí....

S radostí......

Pan dokonalý tedy teď Nikolas si kráčel uličkou přímo k mojí lavici a s úsměvem na tváři. Sedl si vedle mne a ucítila playboje co na něj fakt dokonale seděl..... Začala jsem se rozplývat.

Tak co tajemná neznámá Kate, povíš mi o sobě něco ?

Jo, že jsem tvoje noční můra a od teď se mi raději vyhýbej! Propalovala jsem toho psychopaticky narušenýho pitomce očima, ale ten se mi jen vysmíval! Zmetek!

Zbytek hodiny jsem se raději věnovala látce, nechci poslouchat, že někdo jako byt vzorný!

Čus, čus tak jsem zase tu ... Na foto je matikář.

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat