No tak to je hodně blbej vtip!

190 10 0
                                    

Páni .... Ty jsou dokonalí!
Po škole jsem šla hned domů, ale nikdo tu nebyl a já byla bez odpovědi" zase" . Vesla jsem do pokoje a uviděla ty nádherný šaty o kterých mluvila máma. Sice ma někdy šílený nápady, ale vkus má....
Dokonalé bílé šaty a k tomu bílé boty na podpatku.

Sice nechápu o co tu jde, ale něco se mi tu nelíbí.....

Crrrrr.... Halo?

Ahoj Kate! Mám pro tebe překvápko!

Jaký?

No ptal se po tobě Jonathan!

Proč?

Je u něj dneska párty a chtěl tě pozvat!

Lilli, promiň já nemůžu, ale uzijte si to za mě!

Okey, a kdo je ten šťastný?

Má matka, ale neboj večer si užijeme! S těmi slovy jsem tipla mobil a šla si vyzkoušet tu nádheru! ☺

***
17:30
Přesně na čas zazvonil Perský na naše dveře.
Otevřela jsem a tam se na mne usmíval starší chlapek, kterého znám od mala. matka je velmi známá a proto asi jde dnes na to "saznamení" často me hlídal a je to takový můj děda!

Tobě to sluší!

Děkuji !

Nevíš, proč ty tajnosti? Zeptala jsem se když mi nastavil rámě a vedl k černé limuzíně.

To nevím, jen že se ti to nebude líbit a taky, že jedeme do větší vili než je ta vaše!

Aha a víc mi asi neřekneš, že ?

Ne!

Pojede asi pul hodiny, tak si udělej pohodlí!

Fajn!

A neměl si přijet v šest?

Oba známe tvoji matku a víme co znamená v šest!
Pravda!

***
Jsme tady! Řekl když mi otevřel dveře!

Fajn! Vystoupila jsem a uviděla nádhernou třípatrovou, bílou vilu! Dokonalost!

Pojď dovedu tě k matce a slib mi, že at se dozvíš cokoli, neuděláš nějakou pitomost!

Fajn!
Persy otevřel dveře a první co bylo vidět, byli dokonalé zdi a pak lidi se sklenicí šampaňského v ruce. Úzké šaty, slavnostní účesy a kvádra..... Pěkný vše čemu se snažím vyvarovat!
No a pak jsem uviděla svou matku .... Mela NA sobě dlouhé černé šaty a býka ke mě zády .... Měla šampaňské v ruce a bavila se z nějaký chlapem( třicet- čtyřicet)

Dobrý večer ! Pozdravil Perský, když jsme k nim přišli!

Á ...... Tady ji máme!
Pánové! Ráda bych vám představila moji dceru Kate.

Rád vás poznávám .... Vaše matka o vás ráda mluví ...

Já vás také ....

Och..... Prosím tykej mi .... Jsem Christián .... A tady to je můj syn. V pulce pohybu jsem strnulý a nebyla jsem jediná .... Byl to on ! Pan božský! Koukali jsme na sebe s otevřenou pusou, ale pak jsme to překonali a podali si ruce. On mi tu mou jemně políbil ...

Rád tě poznávám!

Já tebe taky! Pokusila jsem se nekoktat!

Tak jste se saznamili a teď mne prosím následujte do mé kanceláře a popovídáme si!
Fajn nepanikař! Je to jeho syn a zná se s tvou matkou! Teď spolu míříte do kanclu, aby ti něco řekl a podle výrazů všech kolem to nebude hezký!

Ahoj, je tu další kapitola... Na hoře jsou šaty Kate!

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat