Výtah se otevřel a já uviděla pár lidí..... Skvělejch lidí. Všichni stáli u sebe a o něčem si povídali, ale jak se byla vidět všichni sklapli a zadívali se na mě ...... V jedněch očí nebylo ani překvapení. Nejdříve jen koukali a pak ke mně přišli a začali mě objímat. Ahoj, jak se máš?Chyběla si nám....Slyšela jsem z každé strany..... bylo to skvělí být zase v téhle partě a vidět tyhle lidi.......
Tak.... Pochlub se...... Co ty Josh? Zeptala se Amanda. Jedna z těch nejtalentovanějších lidí tady.....
Am.... Ozvalo se za mnou a byla to Katniss, která ji zastavila v otázce a vyptávání se na onu věc.
Ne to je v pohodě ..... Nic se od té doby nestalo.... On se stal nagelovaným debilem a já se začala soustředit jen na tanec.
Fakt? A s kým tu tedy si?
Se mnou...... Ozvalo se za námi a všichni se otočili. Tam v parádě stál Flyn.
Tak toho ti schvaluju...... Ozvalo se mi u ucha.
Jsme jen kamarádi.
Jo... tak si o tom promluvíme až pojedeš domu s medajlí......Odešla a šla se pozdravit a seznámit se s Flynem. Zašla jsem za Chrisem.
To je zlej sen........
Uklidni se! Oni ho nechají až zjištěn kdo je......
Ale co když ....
Žádné ale! Uklidněn se...... A co kdyby jste nám zatančili, abychom viděli jak moc jste dobrý.... Zakřičel na celou místnost...... Vrhla jsme na něj pohled typu( si magor)Ale jaksi jak to řekl všichni začali přikyvovat a povzbudivě křičet.
Jsi normální?
JO....
Chrisi!
No co? Došla jsem k Flynovi......
Nemusíme to dělat.....
Ale já chci! Chytnul mě za ruku a dovedl mě k tanečnímu placu. Postavil doprostřed a řekl "ani se nehni" Jak na psa!!!!! Zapojil mobil a pustil hudbu. Došel ke mně a........
(Jak tančí je na hoře, ale představte si jiný lidi)
Ne, že by se mi to nelíbilo, ale to jak se na nás koukaj je depresivní......Když to skončilo všichni tleskali a smáli se pár kouskům.......
Páni perfektní. Nikdy jsem tě takhle tančit neviděl.
Jo díky.....
Páni perfektní...... Ozvalo se... nejdříve jsem se koukala kdo to je a pak mi to došlo.
Díky Nikol!
Prosím, ale myslím, že tohle na vítěztví fakt nestačí......
Myslíš špatně zlato! Vložil se Chris a stoupl si před nás.
Ale noták.... Přece se tý chudinky nebudeš zastávat.
Bude a my všichni taky...... Vložil se do toho Adam a hned za ním Amanda.....
Není tu pro tebe místo Nikol!
Ale já stejně vyhraju a vy to víte...... všichni!
Asi by si měla jít cvičit ..... zítra to totiž začíná. Otočila se na podpadku a odkráčela.
Nevšímej si ji......
Asi se budu muset provětrat........ Řekla jsem a odešla ke schodům, abych se dostala někam daleko..... daleko od tud.
Moc se omlouvám, ale mám rozbitej mobil a tak moc nestíhám..... Snad se to líbí......
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomantizmKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...