Dámy a pánové... přivítejte Kate a Flyna! ozvalo se a Flyn se na mě podíval.
" Vyhrajeme, věřím tomu!" obejmula jsem se ho a poté se vydala jako první na jeviště.
No a pak už to znáte... tančila jsem a hýbala se do rytmu. Ale na konci se něco stalo uvědomila jsem si co přesně chci.
Hudba skončila a já se jen uklonila a zmizela v zákulisí. Chtěla jsem se rozeběhnout, ale někdo mě chytl za ruku a já se otočila. Byl to Flyn." Kate já ti musím něco říct!"
" Co?"
" Já se domu už nevrátím..."
" To nechápu! Jak nevrátíš?"
" Dostal jsem nabídku do Londýna moderovat a hlavně tančit... mohl bych si sestavit vlastní skupinu a vydělávat. Chtěl jsem, aby jsi to věděla jako první" momentálně jsem nevěděla co říct do očí se mi vkradly slzy. To nemůže!!!
"Kate pochop mě! nic mě tam nedrží... chtěl jsem zůstat... kvůli tobě. Ale ty jsi mi dala najevo, že nemám jedinou šanci. A já se nechci dívat jak se tě dotýká někdo jiný a ty jsi s ním štastná... nejsem sobec, ale přál bych si, aby jsi se na mě koukala jako na něj, smála se jen pro mě a měla ty rozzářené oči jen díky mně. A to by mi stačilo proto, abych zůstal!"
" Neopouštěj mě Flyne! Prosím!" plakala jsem... slzy mi tekly a já se snažila ovládat...
Rozeběhla jsem se po schodech a chtěla do pokoje... ale tam jsem se už nedostala... Zastavila jsem se. Musela jsem jít na vyhlášení. Bylo mi ted opravdu jedno jestli vyhraju nebo ne... chtěla jsem, aby to už skončilo. Už chci od tud pryč... nevidět nikoho. Zmizet pryč.
Probudila jsem se. Seděla jsem v letadle. Měla jsem oteklé oči od pláče. Konečně jsem pryč... ptáte se" vyhráli jsem?, Co Flyn?, Christian?
Ano vyhráli jsme. Flyn odjel do Londýna. S Christianem jsem se nerozloučila... prostě jsem zmizela. Sebastian je se mnou v letadle. Bude mě ještě tak měsíc hlídat a pak se uvidí podle situace. Už vím také proč jsme dostali bodigárdy. Bylo to, protože byl spáchán někde atentát a organizátoři se báli, že by se mohlo něco stát i nám, protože jsme se pohybovali ne velkých místech. A tak byla dobrá ochrana. Neměla jsem se to nikdy dozvědět. Ale Dostala jsem to ze Sebastiana. Mamka se mnou letěla také. Stále přemýšlela nad tím co jsem ji řekla. Ptala se, ale nic jsem ji neřekla. Nechtěla jsem se o tom bavit.
Po pravdě? měla jsem pocit jako by mi Sebastian rozuměl... Pak jsem zjistila proč... je teplý. Poznala jsem to na něm Včera večer. Koukal se na jednoho tanečníka... zeptala jsem se jo na to a on mi to řekl... a já byla ráda, že aspon někdo je štastný, protože od dnešního rána spolu hodí. Sebastian se tváří jako sluníčko. Směje se a každýmu zlepšuje náladu. Ted tu není jako můj bodigárd v obleku a tmavejch brýlí, ale jako můj přítel v teplákách a volném triku na sobě. Nikdy jsem mu takhle dlouho do očí nekoukala. Byla jsem ráda, že jsme se začali sbližovat. On mi slíbil, že mě neopustí, protože se ted stěhuje do mého města. I s Adamem. Adam je moc milej a hodnej. Ale nikdy bych do něj neřekla jeho orientaci.
Letadlo přistálo a já vyšla ven. A nemohla jsem tomu věřit. Stála venku skoro celá škola. Přátelé... Bylo krásné je vidět. Ale nabyli tam jenom oni, ale i fanoušci... Moji fanoušci. Sebastianovi se do náruče vrhl Adam. Zvláštní... ani nevím, kde se tu vzal. Ale to je jedno... Skoro s každým jsem se obejmula a každý mi gratuloval. Bohužel někdo se ptal i na Flyna. Nechtěla jsem odpovídat tak jsem raději změnila téma. A za to jsem moc ráda. Jinak by se mi zase spustily slzy.
Když jsem se rozloučila se všemi odvezla mě mamka domu. Sebastan bude měsíc bydlet u nás jako má ochrana a pak se uvidí. Ted s námi, ale v autě není, jel s Adamem na oběd a poté půjdou do kina. Prý na něj nemáme čekat. Ptal se jestli nechceme jít také, ale já odmítla a mamka řekla, že je nechce ušit, tak jeli sami.
Přijela jsem domu a šla jsem si vybalit. Mamka šla dělat oběd. Šla jsem po schodech do svého pokoje. Když jsem otevřela dveře nemohla jsem tomu věřit. Můj pokoj byl dokonalý, ale jedna věc mě donutila zase plakat! A to on!
Stál tam jako by nic, jako by se nic nestalo, jako by tu byl pokaždé.... jako by to tu znal. Když se otočil usmál se...
" Slíbil jsem, že ti neublížím a to by platilo, i když by jsi nebyla u mě!"
" Jak jsi se sem dostal?" řekla jsem mezi vzlyky.
" Navrhoval jsem ti ho. " řekl a porozhlédl se kolem mého nového pokoje. " Kate... vím... jsem s tím asi už otravný, ale opravdu tě miluju. A ty jsi ...."
" Miluju tě Christiane! a vždy budu.. uvědomila jsem si to včera, když jsem tančila. Chtěla jsem ti to říct, ale nedokázala jsem se podívat do očí ani tobě a ani Flynovi. Proto jsem se dnes nerozloučila." Řekla jsem a políbila ho.
Konečně...
" Miluju tě Kate. Moc!"
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomansaKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...