Kate
Asi po hodinový sprše jsem vylezla a začala si rozčesávat vlasy. Pak je vyfoukala a nakonec se oblékla. Triko a mini kraťasy..... Klasika! Vyšla jsem z pokoje a rovnou do ledničky.
Otevřela jsem ji a pak koukala co bych si mohla dát, ale pak jsem na nic nepřišla.... Na nic nemám chuť! To je divný.....Nakonec jsem to vyřešila tak, že jsem si vzala arašídy a zapla telku. Svalila jsem se na pohovku a otevřela je.......
Chvíli jsem televizi doslova hypnotizovala, ale pak mi došlo, že ani nevím o co tam jde! A pak jsem uslyšela klepání...... Konečně snad už tu nebude nuda! Nechápu jak se mi mohl Flyn předtím líbit! Takovej povaleč!
Stoupla jsem si vypla televizi a doslova běžela ke dveřím! Chytla kliku a rychlostí blesku otevřela dveře! Sice nevím kdo by to mohl byt, ale byla bych ráda za kohokoli ....... A za tohodle člověka ještě vice........Proboha.... Vzdychla jsem .....
Měs nečekal co? Bez přemýšlení jsem ji objala ..... Ptáte se koho? Dalšího člověka co my hodně pomohl......
Katnis!
Taky tě ráda vidím!kdo je Katnis? partnerka Chrise!
Co tu děláš?
No .... Mluvila jsem s Chrisem a pak se dozvěděla, že si tu taky ... No a tak jsem tady!
No, no, no..... Zadrž! Ty si sem jela jen kvůli tomu, abys mě viděla?
No to taky, ale hlavně kvůli tomu, že to tu z Chrisem moderujem!
Cože? Vykulila jsem na ni oči... Ty taky?
On ti to neřekl?
Ne! Řekl mi jen o sobě! To je hroznej zmetek!
Měla jsem být asi překvapení!
Asi jo! Ještě jsem ji pozadně objala!
Chceš jít dovnitř?
To bych hrozně ráda, ale budu muset do zkušebny, přišla jsem tě jen pozdravit a pozvat tě na večírek. A taky ti říct, že přípravy na soutěž začínají zítra a pro vás kolem jedenácté!
Jo, tak to moc díky. Budem tam na čas!
Budem? Jak to vlastně dopadlo....?
Budem, ale ne z Joshe. Ale z Flynem......
Flynem?
Nekoukej se na mě tak! Je to kamarád!
Jo to ti tak budu věřit!
No to bys měla!
Povíme si to jindy a teď me napadá...... Pojďte se mnou dolů.... Bude sranda a navíc uvidiš pár lidí.
Koho třeba?
Chrise, mě jo a je tam už váš profesor! A taky.....
Co? Jak to?
Nevím, viděla jsem ho jen pět vteřin než jsem šla za tebou.
Aha! Tak asi si šel ještě něco zařídit!
Asi jo... Tak jdete?
Počkej jen se zeptam! řekla jsem se a rychlostní blesku jsem předběhla byt k Flynovi pokoji a začala zbjesile klepat na dveře!
No tak! Po chvíli jsem uslyšela kroky! Konečně! Sice jsem se už uklidnila, ale pořád jsem klepala jak zbjesilá......
No konečně! Dveře se otevřeli a v nich ospales Flyn.....
Klid kotě! Já vim, že si na to natěšená, ale nech mě aspoň probrat....... Řekl, ale když si všiml, kdo stojí ve dveří tak sklapnul a začal se červenat....
Debile! Nebudim tě, abych se s tebou vypsala, ale protože jdem dolů do zkušebny......
Ho, ho, ho..... Nech mě probrat!
Ne! Nenechám jdem!
Hele víš co, ty jdi a já až se proberu tak přijdu!
Prosimtě si vzhůru co chceš víc?
Čas ......
Fajn já jdu a jestli tam nepřijdeš do pěti minut tak tě buď unesli a nebo jsi mtrvej a ležíš ve vaně.....
Jasně kapitáne! Řekl a já už brala Katnis za ruku a běželi k výtahu....
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
Roman d'amourKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...