Seznamka

111 8 0
                                    

Zařvala jsem na něj, ale došlo mi, že už mě neslyší.... A bylo mi to o v celku jedno....
Sedla jsem si na gauč, ale pan bodigard stále stál, jak přikovanej.....

Sedni si. On jen přikývl a posadil se na proti do křesla....

Budeš se semnou bavit, nebo to už mám rovnou vzdát?

Záleží na tom, o čem se chcete bavit.... Konečně se na podíval krásnýma modrýma očima ....

No... Tak nejdříve se domluvíme na tom, že mi nebudeš vykat, ale tykat. Já jsem Kate.....

Dobře já jsem Sebastian.... Řekl a prohrál si vlasy.... Jeho výraz byl porad kamenný, ale jak jsem si ho teď prohlížela tak jsem zjistila, že pearsing na dolním rtu. Nemám je ráda, ale přísahám, že on je jedinej u koho se mi líbí.... Probíhá! Na co to myslím? Ale je fakt povedenej..... SAKRA!
Přistihla jsem sama sebe jak hi pozoruju a nejhorší na tom bylo, že on si toho byl plně vědom.... Jeho rty se rozšířili do širokého úsměvu a se začala nekontrolovatelné červenat.....

Vím, že si Semastian.... Na chvíli jsem se odmlčela....  Jak je možný, že mi děláš ochranku?

Nevím, byl jsem u armády a teď jsem u ochranky.... Nic na to není...

Ty si byl u armády?

Ano

Jaký to bylo?

Náročný.... Docela začínalo štvát, že mi odpovídá buď jednoslovné a nebo v krátkých větách....

Je zvláštní dělat ochranku a hlídat někoho jako si ty!

Prosím?

Slyšela si.... se nadechoval, že něco řekne, ale v tu chvíli do dveří vrazil zadýchaný Flyn....

To je špatném vtip....

Prosim?

Slyšela si.... Co to má znamenat s tou ochrankou?

No tak to bych taky ráda věděla ani Christian mi to nechce říct....

Tohle je jeden z nich?

Jo... Kde ho máš ty?

Zamknul jsem ho na zachodech a pak zdrhnul! Řekl s naprosto vážnou tváří, ale se po téhle větě pokoušela nesmát.... A jak jsem se koukala kolen sebe tak Sebastian měl stejný problém.... Fakt jsem se snažila, ale nešlo to.... V poslední chvíli jsme se Sebastianem vyprskli ve stejnou chvíli.....
Za to Flyn se tvářil porad stejně nechápavě.....

Já to myslím vážně.....  Já si nedělám srandu....

Po chvíli jsme se přestali smát... Flyn si sedl a začal nahlas přemýšlet.....

Asi bych ho měl jít pustit co?

No to by asi chtělo.... Vrhnul po pohled co říkal: buď ticho za to nemůžu!

Když to řekl někdo zaklepal na dveře.... Došla jsem je otevřít a pak prohodila větu:  Jejda mi o vlku a vlk za dveřmi.....
Ten oblek jsem už poznala. Byl to starší muž asi kolem třiceti. Vypadal docela dobře .... Jen byl trochu zadýchaný... 

Chcete nějak pomoct?

Ne to je v pohodě jen bych příště prosil lepší seznámení..... Zase jsme se začali smát, ale dlouho to nevydrželo.....

Moc se omlouvám.... Začal Flyn.

To je v pohodě....

Sednete si musíme si promluvit.... Řekla jsem a povidla ho rukou. Sedla jsem si zase na gauč a začala...

Vy určitě víte proč jste tady....

Ahoj jen .... Mám speciální instagram, protože se spousta ptala na podobný věci.
andy3korpilov8. Tady ho máte....

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat