Seznam

93 6 1
                                    

Co jsem celý den dělala?
Byla jsem v tělocvičně a zkoušela! Vše mě bolí, ale stalo to za to! Flyn byl celou dobu se mnou a nikam nešel!
Na tu pusu jsme si ani nevzpomněli, ale myslím si, že to udělal spíš pro sebe než pro to, aby mě uklidnil! Je dost divný, že on nemá strach!
Nějak jsem se s jeho klidností nebyla jista, ale je pravda, že mi to pomáhá......

,,Jaktože nejsi nervózní?,, zeptala jsem se, když jsme skončili..... On se na mne nevěřícně podíval....

,,Tak opravdu vypadám?''

,,Ano!'' lehce jsem přikývla a pozorovala jeho reakci!

,,Ne! Jsem hodně, hodně nervózní jak jsem nikdy nebyl.... Mám strach, že to pokazím a ty mi to pak budeš vyčítat!,, lehce jsem ho objala, i když jsem ho za takovéhle uvažování chtěla zaškrtit.....

,, Neboj to nebudu! Jak tě tohle mohlo napadnout!,, nebyla to otázka ..... Spíš zákaz .......

,, Já vím..... Promiň..... Ale když jsem dneska ráno viděl ty lidi venku.....  Jak nám věří.... Nedokázal jsem si představit, že budou takhle věřit někomu jinému, protože mi tu nebudeme kvůli mě!

,, Neboj ..... Vždyť o nic nejde!
Říkáš si, že to nesnesl..... Haló, doufam, že slyšíte.... Za pul hodiny se sejdeme na place.... Mějte sebou vše potřebné na dnešní večer!
Ozvalo se z  rozhlasu a mě se zrychlil tep i dech!
Flyn to asi poznal, protože mě chytl za ruku a společně jsme se vydali převléct a pro věci!

- * - * - * - * -

,, Takže.... ,, Chris si vzal slovo a začal nás poučovat co a jak ... Abychom nezapomněli..... ,, první je představení vás..... Budou se vás na něco ptát.... Mluvte zřetelně a ne sprostě a hlavně spisovně.... Uvědomte si, že cokoli řekněte bude okamžitě v novinách a bude toho plném internet! Tak bacha na jazyk!
Pak bude představení sponzorů.... Vy se převléknete a budete čekat až na vas přijde řada..... 

Klíče od vašich šaten mám jen já, takže se nemusíte bát..... Nic se tam neztratí!

Dneska vás postoupí pouhých patnáct! Pár rad..... Nesnažte se improvizovat a nedelejte hlouposti. Pokud si nejste jistí na dvěstě procent tak tady nemáte co dělat!
Tohle není sranda..... To, že jste se sem dostali neznamená vůbec nic! To, ze postoupíte .... Jo.... Tomu se da říkat dobra prace, ale pokud vyhrajete.......

A ne jen pro vás.... Představte si jak o vas říkají..... ,, jo to je moje kamarádka.... Ona to vyhrála!,,

Sice nikdo neví jak to má vypadat, ale oni to poznají.... V porotě je každý, kdo si to zaslouží..... Nikdo tam není jen tak.... Každý z nich něco dokázal a teď vám dávají šanci o totéž ......
Každýmu z vás přejí hodně štěstí! Jsem tady, kdyby jste něco potřebovali nebi si nebyli něčím jisti!,,

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat