Dobré ráno!
Dobré! Kolik je?
No asi za hodinu přistáváme!
Jo díky! Tos mi to přiblížil!
Jé... Tady se někdo blbě vyspinkal?
A někdo zase do růžova!
A víš, že máš pravdu?
Jo vím! Fakt jsem se blbě vyslala .... Probudila jsem se opřená o okénko letadla celá zkroucená na křesle......
Si nervózní?
Jo a ani nevíš jak!
Bylo to vždycky takový?
Co? Ty nervy? Jo!
Ale pak to odpadne když vystoupil z letadla..... Venku bude tolik lidí, že zapomeneš na to proč si sem vůbec přijel!
A proč? Proč Venku je venku tolik lidí když ani nevedej jak se jmenuješ?
Je to pro ně pocta se s někým takovým setkat, mužeme vyhrát a oni pak mají zážitek na celý život!
Je to divný!
Je, ale tohle jim nezakážeš!
Za deset minut přistáváme! Ozvalo se z reproduktoru a oba jsme se na sebe letmo podívali a pak si věnovali lehký úsměv co se zeptal:" máš strach?" lehce jsem přikývla, ale asi to nebylo vidět!
Letěli jsem celou noc moc se nevyspali..... Dnes budeme mít schůzku s novináři asi v jednu a pak? Pak si dám sprchu a dlouhej spánek v luxusním hotelu!
Po chvíli začalo letadlo viditelně klesat a já pocítila nátlak.... Hned jsme se začala dívat z okna( to totiž pomáhá .... )Kde ses naučila takhle tančit?
Nevím.... Milovala jsem to už jako malá ... Když se mi líbil nejakej krok tak jsem si ho zkusila a zkoušela to do ty doby dokud mi to nešlo! Pak jsem si podala přihlášku na taneční školu a.... Zasekla jsem se u prostřed věty a do očí se mi nahrnuli slzy!
Nevzali tě! Dokončil za mě vetu!
Právě, že vzali!
Tak co bylo za problém?
To.... To je už jedno! Obrátila jsem od něj pohled a zase jsem začala hypnotizovat okýnko!
Bylo to hodně zlý!Pro tebe asi ne, ale pro mě to byla .....
Nemusíš mi to říkat .... Nic mi do toho není!
A co ty? Tajně dokonalej BAD BOY co mu padne každá k nohoum.... Zeptala jsem se, abych na to nemyslelal!
Nic! Jediný pro co jsen kdy žil byl tanec a taky hudba! Ale pak se mi do života vkradla dokonalá holka a já se do ni fakt zamiloval! Přestal jsem tančit i hrát! Odletěli jsme do Francie kvůli jejímu stidiu, se vším jsem přestal, ale pak jsem se musel vrátit za matkou, když jsem se dozvěděl, že umírá.... Odjel jsem .... Když jsem se vrátil, zjistil jsem, že mě podvedla a to několikrát! Tak jsem se vrátil a začal zase chodit do školy!
Ty si sem chodil do školy?
Sem ne! ale ..... Nemohl jsem se vrátit k lidem co mě varovali a já je neposlechl!
Varovali tě?
Jo! Už od začátku říkali, že je to mrcha, ale já byl zabouchlej a tak jsem věřil jen ji!
Počkej ! BAD BOY?No.... Chvíli se o tobě říkalo bad box! Prej, že někdo jako ty má holky jen do postele!
Aha! Tak hlavně, že to nevím!
Jsme tady! Řekla jsem když, jsem si uvědomila, že už jsme na zemi.
Tak se příprav! Za chvíli to začne! Koukla jsem se na něj a šibalsky se usmála!
Letadlo se zastavilo a já znervózněla!Jsem na to ?
Jo jdem!Zašeptala jsem, stoupla si a rozešla se ke dveřím.
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomanceKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...