Po dlouhém tichu,při kterém jsem si připadala fakt blbě, konečně promluvil!
Vše se změní, že? Hodila jsem po něm tázací pohled....
To mezi náma!
Co by se mělo změni? Jsme kamaradi ..... Když jsem to řekla sklopil pohled k zemi.
Jeden.... Začal.Jeden chlápek mi tam řekl, že letos ti nikdo ublížit nesmí.... Jak to myslel?
Vloni jsem se dobrovolně vzdala semifinále, protože jsem zjistila, že mne podvádí..... Odstoupila jsem a odjela! Tehdy z toho byl hroznej skandál..... Hlavně když jsem se dozvěděla jaký jsou sázky na naší dvojici...... Byli hodně vysoký!
Tehdy jsem skládala spoustu lidí a už to nechci opakovat! Skončila jsem proslov!Nevěděl jsem to.... Promin!
To je dobrý! objevili se mi v očích slzy, protože jsem si vzpomněla jak jsem se tehdy cítila!
A nejhorší na tom bylo, že mi ta holka se, kterou spal... My pak psala! ( jak byl úzasnej a atd! )
Brecela jsem při každý vzpomínce na to a tohle byla asi hodně velká blnost sem jed!Co ti tehdy řekl?
Kdy?
No... U těch dveří včera!
Že toho lituje!
Proto ses ptal?
Jo.... Asi jo!
Asi? ...... Zeptala jsem se , ale do toho mi skočil řidič limuzíny.....
Za chvíli Jsme na místě! Oznámil nám a letmo se na nás podíval, ale pak se zase věnoval řízení......
Mi jsme se na sebe koukli a raději mlčeli..... Prohla jsem se v zádech a skusila se ještě uvolnit, ale jaksi už to nešlo!
Když jsem si uvědomila co tam na nás zase čeká...... Další lidi, další podpisy, pár lodi s komise a já nevím co všechno! No,..... Tak to bude zlý.... Hodně zlý!Vystoupili jsme z limuziny s pomocí řidiče a začala dělat to co předtím .... Podepisovala jsem se ....
Pohled Flyna
Bylo to fakt divný. Tolik lidí? Připomíná mi to tu jako na koncertě Justina Bieber!
Případám si jako někdo důležitý..... Ale všechna ta sláva patří Kate. Je dokonalá a ví či chce! Je mi líto co se ji stalo v loni a já nechci opakovat chybu co se ji stala v loni! Nedopustím to!
Vím co se hi stalo .... Věděl jsem to i předtím, ale raději jsem se zeptal.... Bylo by divný, kdybych to věděl přímo od ní a ne jen keci od někoho jinýho! Myslel jsem si, že to jsou jen keci a drby a taky, že si to trochu víc upravili! Ale ono je to po pravdě mnohem horší!
Podepisoval jsem plakáty a ruce fixou..... Je to fajn, ale nemohl bych to dělat pokaždé! Konečně jsme na konci toho ječícího davu lidí. Došli jsme ke dveřím, luxusního hotelu, ve kterém budeme bydlel..... Popravdě ? ..... Na tohle bych si zvyknul! Moc se těším na soutěž.
V tom letadle jsem byl k ní skutečně upřímný.Vešli jsme do dveří a tam už naštěstí bylo ticho! "S nikým kdo tu soutěží se nebav!" šeptla mi do ucha .... Nejdříve jsem to nechápal, ale pak jsem se kouknul kolem..... V luxusních křeslech seděli páry..... Byli po celé hlavní hale..... Na obličeji měli neutralitu. Tvářili se jako kdyby to nebylo pro ně..... Hned mi došlo, že tohle všechno je jen přetvářka co má ostatní zastrašit!
" Jsem moc rád, že jste tu už všichni! " ozvalo se z druhého konce chodby a tam se objevil starší usměvavej chlápek ..... Ruce dokořán a v obleku! Pěkný! Kam jsem se to zase dostal?
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomanceKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...