Ležela jsem v posteli a slzy tekly proudem je asi tak pět ráno a já se ještě s toho nevzpamatovala..,.. Jo je tu fajn, ale ona mě prodala! Jak mi to mohla udělat?
Ani mi neřekla proč mě tady nechává.... Jsem tady u cizího chlapa. A jak může vědět či je zač? Fajn tak takhle to nepůjde! Vztala jsem z postele, otevřela dveře a šla to tu prošmejdit!
Šla jsem potichu a tak nějak asi zabloudil, protože co jsem vyšla z pokoje jsem ztratila přehled!
A pak jsem došla do kuchyně .... No .... Když už jsem tady .... Otevřela jsem lednici a vzala vše co mi padlo pod ruku.... Ovoce, zelenina, sýr a nevím co všechno jsem vzala do náruče a vydala se hledat pokoj.... Pěkná snídaně toto...
Hodila jsem v se na postel a zjistila, že nemám džus!Kurva! Zaklela jsem na hlas a doufala, ze to nikdo neslyšel!
No tak jsem se znovu vydala z pokoje a hledat kuchyni, což teď šlo mnohem rychleji tam i zpátky!
S pomerančovým džusem jsem se vydala do postele. Asi si myslíte, že jsem se zbláznila, ale prosím ..... Toto je jenom moje svačina!***
Dobré ráno! Pozdravila jsem když jsem vešla do kuchyně kde seděli dva domácí.....Dobré..... Jak ses vyspala?
Jako Princezna na hrášku .... Porad se převalovala a přemýšlela proč! Řekla jsem sarkasticky a u toho si nalila čaj .... Nechci být hnusna, ale snad chápou me chování......
Vyjedeme za deset minut!
Co? Si normální ???? Já se ještě ani neoblíkla.....
No .... Máš už jen devět minut!
Já nejsem stroj, ale holka!
Holka co ma jen osm minut na to, aby se oblékla a namalovala!
Kurva! ..... Upsss pardon ! Vybehla jsem do pokoje a začala hledat v kufru.... Ještě jsem si nestihla ani vybalit....
Fakt super!
Pět minut!
Sklapni a radši mi pomoz !
Ten Kreten si stojí ve dveří a kouká se na mě!!!!Fajn a s čím ?
Najdi nějaký tričko ....
Co tohle! (To triko je nahoře)
Jo to by šlo.
Připadla jsem tričko a kalhoty a prevlikla se.... Bylo mi dokonce jedno, že se na mě kouká.....Fajn jdem?
Jo!.
Hele a stihla si to!
Sklapni.... Doufám, že si plně uvědomuješ, že jsem na schodech a můžeš snadno spadnout... Víš bude lehký policii tvrdit, že jsem za nic nemohla a že jsem tě nestihla zachránit......
Mám pocit, že jsem na něco zapomněla!!!!Nasedla jsem do auta a připoutala jsem se .... Flyn si sedl za volant a pak nastartoval!
V půlce jízdy jsem si vyndala zrcátko,abych s kontrolovala svůj make up .....
A doprdele!
Co?
Já se nenamaloval!
No a?
No a? Takhle nemůžu přece mezi lidi!
Hele.... Nechci tě urazit, ale vypadáš líp, když si nenamalovaná!
Ale mě tvůj názor nezajímá!
To je, ale smůla už jsme před školou!
Okamžitě zastav!
Vystoupím tady.... Nechci aby si mi zničil ještě víc....
Vystoupila jsem z auta a došla na chodník .......Ahoj, doufám že se vám to líbí, protože mě to absultně nebaví psát.... Píšu to na požádání asi od " faninky'' ....
Asi začnou psát jinou knížku s tuhle budu dopisovat chvílema, budu v tom pokračovat, ale ne tak moc. .... Jestli vas to taky tak nebaví tak si přečtěte jiné me knížky "Pohled,Pareties nebo Nepředvídatelný úkol...... A další knížka bude Mrcha" ( mafie atd. )
Jinak si to užitjte a nezlobte se .... ;)
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomanceKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...