Skutečná pravda 2

85 7 0
                                    

Toužila tolik po výhře, že Nikol vydírala a ona musela udělat to co udělala..... domluvili jsme se, že to takhle nepůjde a tak Amandu nechala vyhodit. Dohodli jsme se, že se nic nedozvíš a že ona dobrovolně odstoupí od soutěže, aby ti to vynahradila... přišla s tím sama a já souhlasil.

V Mandě našla matku a ona toho využila..... Nejhorší bylo, že ona z ní měla takový strach, že ji i důvěřovala a že ji také poslouchala.

Ona odjela dobrovolně a chtěla se ti za vše omluvit, ale aby to nevypadalo blbě tak se chovala pořád stejně a pak jsme nahráli tu komedii s porotou... A byl konec.... Dnes odjela, protože se ti nebyla schopná podívat do očí..........,,

Nebyla jsem schopna dýchat.....  Slzy se.mi hrnuli do očí a já tak nějak doufala, že tohle není pravda...... Ale co vždyť jo.... Ona se mi chtěla omluvit a to je ji teda pěkně povedlo!!!!! Jak jsem mohla byt tak hloupá?

,,Musím s ní mluvit!,,

,, Kate ne!,,

,, Proč?,,

,, Už odletěla domů!,,

,, Tak aspoň zavolat!,,

,, Ne! Jak SIS všimla nestojí o tvoji omluvu a už vůbec ne o soucit! Jsem rád, že ji to došlo a jak se zachovala, ale mela bys pochopit, že Ona si to tak přála a asi i z nějakého důvodu ne?,,

,, Asi máš pravdu!,,

,, Asi určitě!,,

,, A co mám teda ted dělat?,,

,, To pro co se ona objevovala! Vyhraj!!!,,  jako v tranzu jsem v stal a z gauče a rozeběhla se ke dveřím..... Otevřela jsem je a ani se neobtěžovala zavřít. Na výtah jsem kašlala a brala schody po dvouch... Bodigard asi neměl moc na výběr a tak se vydal za mnou! Dobehla jsem za Flynem a zapnula song..... Ten se na mě jen divné koukal, ale rychle pochopil a přidal se.......
 

----------------------

Tančili jsme docela dlouho..... Dokonce jsme nešli ani na oběd a poslali si Sebastiana........ Přinesl pizzu. Byla to slanina....nevím jak to dokázal, ale věděl, že je má nejoblíbenější......Je to divný..... Ten chlápek je čím dál tím divnější! Jak mě pořád pozoruje! 

Co se týče sestavy myslím, že je docela dobrá! vymýšleli jsme ji v průběhu.... Nebylo to jako, že jsme si to připravili do předu....... 

Únavou jsme si lehli na ze, abychom  se trochu schladili....... 

,, Kolik je?,,

,, Netuším,,

,, Za deset sedm.....,,  Ozval se Bodigárd....  

,, Díky,, Zvedla jsem se a pomohla na nohy i Flynovi...... 

,, Sprcha! potrěbuju sprchu......,, řekl Flyn a já ze srandy se k němu přiblížila...

,, A to dost nutně!!!!!,, vrhl po mně pohled typu " ty potvoro" ale nic neřekl...... Chtěla jsem se začít smát, ale cesta výtahu byla ještě dlouhá a já unavená......

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat