Pokoj

125 10 0
                                    

Flyn

Páni! Tak na tohle jsem koukal z otevřenou pusou ..... Doslova! Je to paráda!

Zavři tu pusuza! Zašeptala ke Kate!

Si normální? Jestli tady budu bydlet, tak počítej, že se od tud nikam nehnu!

Zvykneš si!

Jsem zvyklej na luxus, ale tohle je luxus třikrát podtrženej! Pokoj sladený do bílé a šedé

A to si ještě neviděl ložnice a kuchyň!

Hele! Chceš, abych dostal infarkt?

Ne...... Kdo by mi dělal partnera?
Pak jsem uvědomil..... Kde je pan ochránce?

Kde je Chris?

Už odešel! Musí si ještě něco zařídit!

Aha! vypadá jako dobrej člověk!

A taky je! Pokaždé co jsem tu byla se něco stalo a pokaždé mi pomohl.

A to na tebe nikdy nic neskusil?

Ha, ha, ha! Ale ne! Po každý co jsem tu byla tak tu byl i Josh. Je to sice divný to říkat, ale jsem za to ráda! Je to nejlepší kamarád, ale nedokážu si představit něco víc než je! Ufff tak aspoň, že tak!

Haló! ZaMávala mi rukou před obličejem. Země volá Flyna!

Jo? Sorry zamyslel jsem se!

No tak to my došlo! Jakej chceš pokoj? Řekla a ukázala na dvoje dveře a podle inteligence, to budou dveře od pokojů.....

Je mi to jedno. Vyber si ty.

Fajn! Řekla a šla do dveří, které byli od nás na právo. si zabral ty na levo.
Otevřel jsem dveře a hned si to tu zamiloval. Mokoj sladěný do černo bílé. Hned další dveře co jsme viděl vedli asi do koupelny a ty další byla šatna. Perfektní!
Na tohle bych si zvyknul!

Tak co líbí? Ozvalo se od dveří a si uvědomil, že zase sním. Asi bych se to měl odnaučit!

Je to perfektní! Vydechl jsem....

Jo! To je! Sedl jsem si na postel a pozoroval ji ve dveří..... Vypadala zamyšleně......

Co se děje?

Ale nic, jen.....

Jen...?

To je jedno! Začala rychle mrkat a došlo, že si vzpomněla.......

Fajn, nemusíš mi to říkat.....

Děkuju...... Jo a abych nezapomněla...... Volal profesor. Přijede kolem páté......

Fajn..... Co budem dělat do te doby?

No jelikož soutěž začíná za tři dny a ty tu nic neznáš........

Ho, ho, ho klid kotě! Já se z tohohle bytu nehnu! S tím počítej! Já si to tu budu užívat!

Fajn! Co navrhuješ?

No tak...... Já si dám dlouhou sprchu. Pak prefektní jídlo a pak perfektní spánek!

Lenochu! Protovila oči a zmizela ve svém pokoji...... Ještě chvíli jsem se koukal na místo, kde jsem ji videl naposledy..... Pak jsem se vzpamatoval a cestou do koupelny si začal sundavat triko...... "I LOVE SHOWER!"
Podíval jsem se na sebe do zrcadla..... "Pěkný chlape.... Vypadaš dost tragicky!"
Ne.... Ale fakt! Kruhy pod očima, oči podlité únavou..... Se divim, že se nikdo nelekl!

Kate

Ach jo..... Mohlo mě napadnout, že bude chtít žrát a pak spát....
On navštíví Paříž a chce spát? Ach jo kam to ten svet spěje.....
Ale v jednom má pravdu.... Chce to sprchu.... A to nutně!





Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat