61 3 0
                                    

Probudilo mě světlo z okna. Posadila jsem se a opřela se o zeď. Promnula jsem si oči.... ucítila jsem vedle jsem pohyb. Podívala se. Mé ruky se dotkla ta jeho a já se zachvěla. Viděla jsem úsměv a pak mi došlo se stalo.... Jak jsem jen mohla.... Ne, že bych litovala, ale tohle se přeci nemělo stát. Strašně jsem se chtěla dotknout jeho svalů, vlasů a hrudě, přitulit se a objímat ho. Ale něco mi říkalo, že NE! Musela jsem vsát z postele na vlastní nohy a uvědomit si co to vlastně dělám a jestli je to správné....

,, Omlouvám se! Tohle se nemělo stát.... nechtěl jsem to dělat." Na chvíli se odmlčel a já přesně věděla co mi teď řekne. „ Miluju tě Kate! A pochopím, že ty mě ne... ale pochop, že já to v sobě držím už strašně dlouho. A už se neovládám... zdá se mi o tobě každou noc co noc co jsem tě tu zase viděl se smát. " slzy mi tekly po tváři, ale to on naštěstí neviděl, protože jsem byla k němu otočena zády. Nevěděla jsem co udělám, ale prostě jsem se otočila... a padla jsem mu do náruče. Obejmu jsem ho tak silně a pak jsem ho dlouze políbila.... Také plakal. Cítila jsem jeho slzy na mé tváři...

Dveře do mého pokoje se otevřeli... a v nich stál Flyn... nevím co si myslel, ale pak mi došlo co se stalo před několika dny na balkoně... Flyn mě políbil... a ted když jsem ho uviděla mezi dveřmi stát s překvapeným výrazem nemohla jsem uvěřit a ani pochopit co jsem udělala... a co se za pár sekund stane... 

Flyn po chvíli začal vypadat jako já s Christianem... v očích se mu objevily slzy..... oba kluci se na sebe koukali a já tam mezi nima stála, jako kůl v plotě... tohle se nemělo stát....  otočila jsme se na každého z nich.... 

Flyn se otočil a odešel..... a Christian? Christian se na mě koukal tím pohledem: vyber si! já nebo on! A pak už jsem ani já moc nevěděla co dělám a rozeběhla jsem se za Flynem... vyběhla jsem ze dveří a uviděla ho stát ve výtahu.... měl sklopenou hlavu a opíral se o jednu stranu. Vběhla jsem za ním a obejmula jsem ho.... nečekal to.... a pak? pak jsem se mu podívala do očí.... a pak ho políbila... 

Polibek byl dlouhý... ale jiný než od Christiana...u Flyna jsem si polibky doslova představovala. Toužila jsem po nich... Je to přesně ten kluk, kvůli kterému jsem si chodila kupovat kafe, který do mě vráže a smál se. Narazil do mě na skatebordu a pomohl mi stát... Přišel ke mě do školy a tančil lépe  než já... nechoval se ironicky a byl vždy milý... Ve škole se na mě smál a když jsem byla u nich... nikdy nebyl zlý.... a teď jsem tady s ním... 



Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat