To néééééé

83 5 0
                                    

Hned jak jsme dotančili tak jsem se šla převléknout..... A taky jsem potřebovala předělat vlasy..... výsledky se dozvíme až zítra.... Což je na nic.... Ale myslím, že se nám to povedlo..... Nechce se mi čekat do zítra.... Tohle je vždy tak hrozně deprimující......Sedla jsem si do křesla... jsem nějak unavená! Začla se mi motat hlava a bolet břicho.... Asi je to nervozita.....když jsem se konečně odhodlala tak jsem se převlíkla a pak se vydala za kadeřnicí..... Posadila jsem se do křesla a čekala... Po mé pravé ruce seděla ještě nějaká holka co telefonovala.....

„Jestli to vyhraje.... Tak ji to přeju... Jsem tady vlastně díky ní!" na chvíli se odmlčela..... „ Ale je to Kate! Nemůžu se s ní rovnat a ona vyhraje.... Já to vím... Ona mi ukázala, že se nemám vzdávat a proto jsem tady a chtěla bych se s ní aspon seznámit!" jo.... Asi jsem omdlela.... Ale myslím to vážně... Nebo mluví o kom jiným.... Jo .... To bude tím. pořádně jsem se usadila a zavřela oči.... Otevřela jsem se až, když jsem ucítila lehký dotek na hlavě... podívala jsem se do zrcadla a tam se na mě usmál odraz kadeřnice.....

Když mi konečně udělala vlasy jako na zavolání přišel Chris..... Přinesl mi vodu a teploměr? Koukala jsem se na něj s otevřenou pusou a nevěděla co říct, když mi to do slova vrazil do ruky....!

„ Děláš si srandu? Říkala jsem, že je mi fajn...."

„ To je sice možný, ale změřit ti teplotu snad můžu ne?"

„To můžeš..... ale já ti to nedovolím!" řekla jsem a doslova ho obešla.... Je mi jedno co si myslí... je mi fajn!Prošla jsem kolem hloučku lidí a rozhodla jsem se najít Flyna..... docela bych ráda věděla, kde je....Když jsem ho uviděla nevypadal moc nadšeně......

„ Co se děje?" zeptala jsem se...

„ Kate, měli by jsi vědět,že s tebou nebudu vystupovat pokud nebudu znát tvou teplotu a nevezmeš si prášek! Dělám nerad, ale musím pro tvé dobro!"

„ Co tohle má znamenat?"

„ Nic.... Jen řádí angína a ty vypadáš, jako kdybych tě vyndal z pračky....."

„ Co to všichni melete?" mně je dobře! Ale jak chceš!"

„ Díky bohu!" podal mi věci a já čekala až se ukáže teplota člověka, který za chvíli vystupuje...

Když jsem se podívala..... „ to není možné!"

„ Ale Kate! Hele... tohle odtancujem a pak tě Sebastian odvede do pokoje ok?"

„OK!" ještě zmatnou mě Flyn odvedl ke dveřím co vedli na jeviště!

„V pohodě?"

„ To není možný.... Nemůžu mít 39,3.... Je mi fajn.... Nic necítím!" chtěl něco namítnout, ale už nás volali..... co se spustila hudba.... Začla jsem tančit a kašlala na teplotu!

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat