Příprava

109 8 0
                                    

Říkala si něco?

Ty jeden psychicky narušenej magore si normální???

Copak? Že by se naší princezně nelíbila studená voda?

Ne nelíbí!!!....ÁÁÁÁÁ Necháš toho?

Tak co? Už budeš ticho?

Ne!!! Počkej já tě zabiju!!!

Klid zlato!

Tak..... Jsem mokrá, sedím ve vaně a už fakt nemám sílu se bránit! Mám mokrý vlasy a i obleční...... Tomuhle se fakt říká KARMA! On už na mě lije vodu, studenou vodu a sedí u vany. Já jsem v ní..... A to jen ,protože jsem neřekla Ano!

Tak co? Půjdeš?

Fakt ne.....

A proč?

Protože se mi nechce!

Ale chce!

Jsem mokrá a momentálně naštvaná...

Takže půjdeš?

Ne a nedostaneš mě tam!

Fajn tak taky nikam nejdu!

Ale jdeš.....

Fajn, když na to trváš!

Trvám tak jdi.....

Fajn v půl jsem tady....

To doufám.... Vyšel z pokoje a pak jsem slyšela bouchnutí hlavními dveřmi. Po chvíli jsem vylezla z vany a vzala jsem osušku co jsem nahmatala. Ta voda byla fakt studená..... Svlékla jsem si to promočený oblečení a pak ji obmotala kolem sebe. Začala jsem chodit po pokoji sem a tam a nevěděla co by...... Prošla jsem si knihovnu, chvíli koukala na telku taky jsem přemýšla, že bych i něco uvařila, ale to je na moc složitý. Neumím vařit! To je ten problém!

Sedla jsem si na postel a přemýšlela o životě..... Jaký to zase bude s novináři, tytulky a bolestivým utrpním.....

Pravidla jsou jasná..... Dostanete song a styl tance.... A máte týden na to, aby jste si vymysleli sestavu, se kterou se postoupíte dál..... Aby se o vás lidi začali zajímat musíte udělat něco čím jim vezmete doslova dech.....

Je to hodně náročná věc, ale lidé to tady berou příliš vážně a to je na jednu stranu dost dobře a na tu druhou dost špatně!
Najednou někdo zaťukal na dveře a já šla otevřít....
Vzala jsem za kliku a otevřela.... Za dveřmi stal Chris a za ním pár dalších lidí.... V černém? S kamennou tváří, S pohledy někam do neznáma .... Všechny jsem si je prohlédla a pak obrátila nevěřícný pohled na Chrise ..... Nemusela jsem ani mluvit...

Můžu dál? Zeptal se.... Jen jsem prikývla a on vstoupil.... Mužům pokynul kývnutím hlavy, aby počkali za dveřmi.....
Zavřela jsem dveře a doslova běžela za ním do obýváku...

Co to má znamenat?

Ach.... Povzdychl si a stále mlčel..... Asi hledal slova, kterými by začal.....
Je mi to líto, ale stala se nehoda a je to potřeba.....

Jaká nehoda?

O to se nesmí mluvit, ale budete mít oba ochranku .... Ta vám zajistí bezpečí!

Co se stalo?! Byl ti spíše rozkaz než otázka, ale chtěla jsem to vědět.... Ochranka se dává jen pro ty co se dostanou do semifinále..... Kdyby náhodou někdo nesouhlasil a chtěl by se pomstít......

Já ti to nesmíme říct! Řekl zoufale! Ale i důrazně!
Ale žádná zábava, žádná procházka parkem .... Prostě nic! Jediné kde budete moc být je v areálu a jediná činnost bude tanec a spánek..... Žádné návštěvy, NIC!

Christiane! Co se stalo.... Zaječela jsem přes celý byt! Ale on místo odpovědi vstal z křesla, došel ke dveřím a pak je otevřel!

Tohle je Sebastian! Tvá ochranka.... Bude s tebou ve dne v noci! Prohlédla jsem si ho od hlavy k patě.... Je tak stejně starý jako .... Což je dost absultní.... Ale je fakt pěknej!!!!! To jeho oblečení doslova obepíná jeho hruď .... Dokonale svalnatou hruď. Ale tu hnusnou kamennou tvář!

Umím se o sebe postarat!

To je možný, ale musíte to mít všichni!

Proč!

Už jsem ti ti řekl! Nesmíme to říct, ale je to fajn chlap je o rok starší jak ty .... Dla jsem k lidské soše a dloubla prstem do jeho tváře.... Ani se nehnul.... Přesně podle mého očekávání.... Obešla jsem ho a prohlédla si ho..... Pak upřela pohled na Chrise.....

Kde je ten fajn chlap?

Vy dva se jistě s kamarádíte! Řekl a odešel.....

S tím počítej! Už teď je to můj nejlepší kámoš!

Ahoj, založila jsem speciálně instagram: andy3korpilov8

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat