Šli jsme přes hlavní halu..... byla to kratší cesta, ale když jsem uviděla tu hromadu lidí s fotákama tak se mi tam moc nechtěla, ale pozdě.... Všimli si nás a to už jsme byli obklopeni hromadou otázek ohledně toho co udělala Nikol..... Nejčastější otázka byla co si o to myslím a pak taky jak to mohla udělat. Vloni totiž, aby si zvýšila popularitu řekla do novin, že jsme nejlepší kamarádky.... Očividně ji to pomohlo, protože když vyhrála nikdo se ji neptal jak to udělala, ale lidi co to tu trochu znají .... Vědí i pravdu.... Nejhorší na tom, ale bylo, že kdyby kdokoli řekl pravdu..... ostatní by ho doslova vypískali nebo by mu nevěřili a pak by se jistý člověk mohl tak maximálně zakopat do země...... protože by tohle přece ,, kamarádka,, neudělala.
Poté co jsem se kolem sebe podívala stala tam i s kuframa...... ubrečený oči, nenamalovaná a rozcuchaný vlasy..... bylo mi ji hrozně líto! Koukala se do země a nevnímala okolí..... měla jsem velký nutkání..... a poslechla jsem ho. Jednomu z ochranky jsem pošeptala do ucha, aby mě dostal k ni..... Nějak mi, ale nedošlo, že to bude tak, že si mě hodí přes záda a odnese mě k ni.
Novináři byli nuceni opustit hotel a když byli pryč konečně jsem promluvila.... Že jsem tam předním byla.... Toho si vůbec nevšimla..... na jednu stranu jsem za to byla ráda a na tu druhou jsem si uvědomila, že je na tom opravdu špatně, když na mě ani nepromluvila......
Když už jsem si byla opravdu jistá, že tam nikdo není.... Ještě jsem se porozhlídla jestli tam opravdu nikdo není a pak ji objala..... Flyna a jeho bodigárda jsem poslala do sála... ten můj tam musel zůstat. Ani jsem se vlastně nepokoušela ho přesvědčit o tom, aby odešel, páč jsem věděla, že jeho odpověd na můj požadavek by byla záporná......
Když jsem se od ní odtáhla tak se na mě koukala dost divně, ale pak se podívala na podlahu.... Když pohled zase zvedla tak v něm nebyl ani nenávist, ale ani opovržení..... Ale omluvala a lítost..... Jen to... trochu mě to překvapilo a bylo mi jasný, že tohle myslí vážně. Pak mě objala.
,, Promin, ale není vše tak jak se zdá.... Řekni Christianovi, že všechno víš a že chceš vysvětlení!,, zašeptala mi do ucha... trochu jsem to nechápala co tím myslí, ale chci, aby mi to řekl Chris.
,, Co mám vědět?,,
.. To se dozvíš. Prostě řekni, že jsem ti vše řekla a on ti řekne vše..... Ted už musí.... Doufám, že to vyhraješ.... Jinak vše by bylo zbytečný! Prosím vyhraj pro sebe! Pro tu bolest.....,, Ještě jednou mě objala a pak si pověsila jednu tašku na rameno a s kufrem za sebou se vydala k zadnímu východu hotelu. Páni.... Je tohle vůbec Nikol? Nebo jsem teď usnula ve výtahu.....
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomanceKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...