Dotančili a byli fakt dobří, ale jsm holt lepší s ti se musí smířit. Taky .... Kdo je tu vítez z loňského roku, že..... ?
" Tak .... Musím uznat, ze tohle bylo fakt dobrý, ale máme tu ještě Flyna s Kate a myslím, že teď se taky nudit nebudete. "
Salem se rozezněl ještě větší potlesk a mi jsme vyšli po schodech na horu."Je čas jim nakopat prdel!" pošeptal mi do ucha a já se zrovna nad tímhle musela usmát. Přikývla jsem nad jeho velkým sebevědomím a docela mě i překvapilo, že vůbec nebyl nervózní..... Za to mě se doslova klepali ruce.... Tu sestavu moc neumíme a to je fakt dost hrozný....
Najednou jsem dostala hroznou chuť s toho pódia idejí, ale pak mě někdo chytl za ruku a prudce mě otočil." Uklidni se.... Vyhrajem a pak něco dostaneš."
" co dostanu?"
"Koláč?"
"A co velikej čokoládovej dort se šlehačkou, nutelou a jahodama?" podívala jsem se na něj psíma očima.....
"Osobně ti ho upeču!"
"Platí" letmo jsem se na něj usmála a pak jen pokročilá rameny. Všechna moje nadeje na výhru zmizela, když mi pustil ruce a šel dat mp3 do přehrávače!
Klepali se mi ruce, a kdybych měla mluvit, tak přísahám, že by mi nikdo nerozuměl!
Zase jsem mela ten pocit zdrhnou a nebo aspoň se naučit zmizet, ale jak začala hrát hudba tak jsem si to rozmyslela.....Začala jsem tančit a vůbec nevnímala okolí. Byla jsem jen já a hudba. Bylo to perfektní, protože jsem dělala, přesně to co jsem si nacvičila a Flyn tady byl od toho, aby mi pak pomohl.
- - -
Hudba dohrála a já dr spokojeně podívala na Flyna. Ten asi ještě v šoku, že jsme to dali mě objal.
"Ty přece neumís péct!"
Zamumlala jsem mu do ramene ..... A musím uznat, že to za prvé pomohlo a za druhé mi to došlo až teď!"Kvůli tobě se to naučím..... "
"Abys nelitoval!''
"To se nestane, neboj!" otevřel jsem oči a koukla se před sebe. Pod pódiem stál můj bodigárd a mel na sobě neutrální výraz. Nejdříve jsem to nechápala, ale PAK jsem se koukla a jeho pěsti.... Pevně je svýral a doslova hypnotizoval záda Flyna.....
Dědilo mě to, a pak už mi, ale nedávalo nic smysl.....
Vypadal děsivě, ale pak......Pak se odemně Flyn odtáhl a chytl za ruku..... K nám na pódium přišla i Nikol a její parťák a taky s rukou v ruce.....
Věnovala mi jeden z jejich"sladkých a kouzelných" úsměvů a pak si před nás stoupl Chris.
Mrknul na mě a to mě zahřálo u srdce.
Vzal si do ruky mikrofon a promluvil."Tak ..... To musím uznat, že tohle takzvaná porota nebude mít vůbec lehké."( takzvaná, protože to je nezávislo vybrano jedenáct lidí co rozhodnou o tvé " osudu" pro dnešní večer.....)
Chris odešel a mě se na chvíli zase zastavil dech!
No a pak přišel po dost dlouhé době s obálkou v ruce ......
Před námi ji otevřel a podíval se na usměvající se Nikol.
Úsměv ji objetoval a pak přečetl jména výtězů.....
Zastavil se mi dech.......Nahoře sestava Kate a Flyna.... Snad se líbila :)
ČTEŠ
Naprosto Šílená *
RomanceKate, prochází těžkým obdobím. Její rodiče se rozvádí, žije jen z mámou, která je velmi známá a úspěšná. Její otec je motocrosrosový závodník a díky tomu jsou velmi bohatí..... Kate studuje uměleckou školu hudba, tanec, zpěv.... Je ji 18 a momentál...