Co jsem?

322 10 0
                                    

Kate! Okamžitě vylez z té postele nebo si mě nepřej! No tak tohle je moje šílená matka. A jestli si myslíte, že když takhle po ránu budí s úsměvem na tvářích a snídani v ruce .... Mýlíte se !
Ona není moc raní ptáče a to, že chodím do školy obvykle pozdě , jsem zdědila po ..... Ona je novinářka a tak dost často není doma. Vždy jsem byla s tatou a hráli jsme nějaký hry nebo si pustili komedii, ale to všechno zmizelo, když ho máma přinutila se odstěhovat. Nevím proč, když jsem se ji na to ptala řekla mi ,že má táta na špatný vliv, ale asi v to bude něco jiného....
Jinak můj táta je motocrosový závodník a s jámou se setkal po prve, když jí měl dat rozhovor. Ona to prý ze začátku nesnášela, ale nakonec jsem se z toho vyklubala já..... No a teď..... Teď se rozvádí.
Včerejší nedělní večer jsem si užila, spal tady totiž ..... Přijel si pro pár věcí, jako nářadí atd. Nikdy jsem nebyla schopna opravit motorku, ale vždy jsem mu na ni namalovala nějaký vzor, se kterým se pak chlubil před novináři a taky na dráze.

Studuju uměleckou školu hudba, tanec a kreslení..... Žijeme v Londýně a díky tatovím penězům máme ve Španělsku vilu přímo na pláži. Miluju to tam ...... ......

Kate ! Okamžitě vylez nebo si mě nepřej ....... Musím do prace a ty do školy! Ačkoli se to nezdá moje máma je velmi vzdělaná a chytrá žena.
Tak na ni nekřič! Uslyšela jsem tlumený hlas táty, když jsem se Hrabala z postele do koupelny. Víc jsem, ale nepostřehla, protože jsem na sebe pustila vodu......

Co jsem vylezla ze sprchy oblékla se a namalovala, došla jsem do kuchyně s náladou " bohyně". Ani nevím proč, ale dost dobře jsem se vyspala.
Mí zlatí rodiče seděli už u stolu z kávou v ruce a novinami před sebou.

Dobré ráno!

No, konečně už jsem si myslela, že tam pošlu Lilli! Nad tím jsem jen protočila oči. Lilli je ma nejlepší kamarádka co jak probudit i mrtvolu. Jednou jsme jeli stanovat. , Lilli její přítel, můj ex, a ještě par přátel. No či vám budu vyprávět? Pili jsme a skončilo to...... to vám snad dojde.....
No a jelikož jsme byli pak ráno líní vztavat. Lilli našedlá do auta a začala vyhrožovat, že ujede. Bylo nám to jedno, protože tam byli další dvě auta no tak jsme ji nechali jed. Ale to by nebyla ona kdy by nám nevipustila pneumatiky, nesebrala rezervy a kličky.
Od doby raději vztavám.
Nad tím jsem se musela usmát.

Vrátím se ve středu .... Takže budeš chodit do školy a brzo spát.

Jasně mami.... Řekla jsem dala tatovi na tvář pusu vzala si bundu, tažku přes rameno a vyběhla ven, kde stala Lilli se svým krasavcem v plné kráse.

Ahoj další kapitola .... Líbí ? Na obrázku je Lilli ;)

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat