Start

99 6 2
                                    

Skončil svou řeč a všichni jsme vešli na podium..... Páni tolik lidí! Pote jsme zase všichni odešli a začali chodit dvojice ..... ..

Flyn měl na sobě kvadro a nehorázně mu to seklo!  Já na sobě měla modrý šaty co mi poslala matka.... Původně jsem si chtěla vzít černý, ale to by ji prý urazilo!!!

Zavěsila jsem se za Flyna a  na vyslovení našich jmen jsme přišli na podium....

Když jsme už byli vidět tak se ozval hlasitý pokřik ...... Byli vidět také cedule se srdičkama atd.
Moderátor se zeptal na par otázek typu: jak se tesite, mate strach, co uděláte jako první pokud vyhrajete a další nesmysly......  Pote jsme s úsměvem a oddychnutím konečně odešli do šatny se připravit!
Byl čas, ale i tak už nervozita byla připravená zaútočit! Dokonce i Flynovi se začali klepat ruce a začal chodit po místnosti sem a tam.....

Na vystoupení ostatních jsme se na radu Chrise nekoukali..... Prý to pomáhá proti nervozitě....  A má docela pravdu. Není dobrý porovnávat ostatní s námi.... Pak jsme ještě více nervózní  a je tam věčí pravděpodobnost, že to skazíme.....

  A pak...... Jen co padla poslední myšlenka na to, abych to nezkazila se ozvali naše jména.... Flyn mě chytl za ruku a doslova mě vlekl na podium.... A pak jsem prostě jen vypla  a dělal to co jsem si pamatovala.......

,,Páni.... To bylo úžasné vystoupení.... Takové jsem tady ještě neviděl.....  Kate jsem tady párkrát viděl, ale doufám, že ji Flyn neomrzí, protože tohle bylo určitě to nejlepší co jsme u ni viděl! Doufám, že se mnou souhlasíteDěkujeme Kate a Flynovi.....

Ozval se hlasitý potlesk a mi konečně odešli a měli to za sebou..... Na řadu šla Nikol..... Taky byl pěkně nervózní..... Ale nikdy by to nepřiznala..... Prošla jsem kolem ni a sla se převléct!

Když jsem vyšla opět v šatech ven..... Uviděla jsem Nikol jak křičí na toho jejího ocásak.....

,, Ty idiote!!!.já te varuju jestli si někdo všiml, že jsme to totálně podělali tak si tě osobně dam k večeři! ,,

,, Klid! Vždyť to máme stejně v kapse ne?,,

,, No to teda nemáme! Dohoda zní, že nesmí postoupit ta slavná Kate, ale ne, že postoupíme mi!!!,,

,, Když je to teda tvůj známej tak proč si TO nezaridila jinak?,,

,, Protože to takhle nefuguje..... !!! Pokud nepostoupí ona já mám větší možnost na výhru, protože se mi tam budou motat ty co to tu neznají..... Minulé jsem byla první jen protože jsem to zkusila na toho jejího, ale to teď nejde!,,

,,Proč?,,

,,Protože ji miluje a jediná zmínka o nějaký jiný holce s ním nic neudělá!,,

,, Ale zkusit si to na něj mohla!,,

,,A taky udělala, ale odešel a řekl mi ať se nestrapnuju! Něco k ni cítí a to mu pak brání!!!,,  jako fakt? Dělá si ze mě srandu? Ona někoho podplatila?

Z rozhlasu se ozval hlas co nás zval na jeviště! Nevšimli si mě, ale Flyn to taky neví!!! Chtěla jsem mu to říct, ale než jsem se nadechla už jsem stala na jevišti s dalšími tanečníky a čekala na výsledky!

Naprosto Šílená *Kde žijí příběhy. Začni objevovat