Вече беше петък, дори не усетих кога се изниза седмицата, с Айвс измислихме страхотен план, за това как да върнем парите на Едуард. Купона започваше в 20:00, а сега беше 18:15 и реших, че е време да започна да се оправям. Пуснах горещата вода и започнах да размишлявам върху изминалата седмица, питате се какво е станало...ами на кратко. С Айвс се сближихме и мисля, че започвам до го харесвам, въпреки че понякога се държи супер дразнещото, също така с Дестъни си станахме много добри приятелки и мисля като приключа с мисията да й кажа истината за мен и за моето семейство, но не мисля да бързам, не искам да разваля всичко. Относно онзи идиот, който ме нападна в тренировачната зала, казва се Рой и работи за някаква група в Италия, които искали да съберат повече информация за нашата общност. Увих тялото си в меката кърпа и излязох от банята. Предварително си бях избрала черно, сърцевидно бюстие и розова висока пола, стигаща ми малко над коленете. Комбинирах я с черни високи обувки, няколко златни бижута и малка черна чантичка в, която сложих телефон, пари, ключове и червилото ми.
След 1 час приготовления бях почти готова когато някой почука на вратата ми.
- Готова ли си? - попита Айвс.
- Почти, чакай ме долу. - отговорих, нанасяйки спирала върху миглите си. - С чия кола ще ходим?
- Не знам аз мисля да пия все пак, а и тъкмо се вписах и не искам да ме помислят за задръстеняк.
- Айвс, страшна логика имаш, честно. След 5 минути идвам.
Чух го как слиза по стълбите. Погледнах се за последно в огледалото, изглеждах....супер. Слизах бавно по стълбите, защото не искам де се пребия. Айвс беше седнал на дивана и ровеше нещо в телефона си, явно му бях привлякла вниманието, защото вниманието му вече бе насочено към мен а не към мобилното устройство.
- Уау, аз...не знам какво да кажа....изглеждаш...- той прехапа долната си устна, жест, който накара цялото ми яло да настръхне. Само, ако знаеше как ми действа, това момче. - ...ужасно секси. - усетих как бузите ми се зачервяват и наведох главата си, опитвайки се да скрия червеното си лице като домат, но уви.
- Ам..мерси. Мисля, че е време да тръгваме.
- Да, разбира се. Заключих апартамента и влязохме в асансьора, вместо да натисна копчето за партера, го натиснах за подземния гараж. След минута пред нас се разкри удивителна гледка, коли от всякакви марки, най-новите модели бяха паркирани.
- Лол, какво правят всички тези красавици тук?- беше наистина развълнуван, очите му светеха като на детенце пред сладкарница.
- Избери си. - той ме погледна невярващо, но после се зае с трудната задача. трябваше да избира от хубавото на-хубавото. Очите му се спряха на зеленото порше, то ми е подарък от Джо за 16-ия ми рожден ден.
- Да не би да казваш, че всичко това е твое?!
- Е, не всичко но да кажем, че 95% от колите тук са мои. - до вратата на асансьора имаше табло с ключовете за всички коли, взех тези, които ми трябваха. - Ей, Айвс, дръж! - хвърлих му ги и той ги хвана.
- Ама ти сериозно ли?!
- Ако не искаш ми ги върни...- преди да успея да кажа нещо той се приближи до мен и ме....целуна. Той ме целуна, сякаш станах безтегловна, глезените и колената ми омекнаха, имах чувството, че ще се свлека на земята. Тогава той уви ръката си около кръста ми, намалявайки дистанцията помежду ни. Времето сякаш не съществуваше в този момент, бяхме само аз и той. Айвс прекъсна целувката и се усмихна срещу устните ми. Отключи колата и ми отвори вратата до шофьорското място. Стоях неподвижна няколко секунди преди да осъзная какво беше станало току-що. Подсмихнах се и се върнах в реалността. Влязох в колата и потеглихме. По пътя никой не обелваше и дума. Облегнах се назад и затворих очи. Мислих си за целувката, целувка, която преобърна цялото ми същество. Спомних си за сладките му розови устни. Устни , които ми действаха като наркотик. Инстинктивно докоснах устните си с пръсти и се усмихнах.
ГТА (Айвс)
Не мога да спра да мисля за устните й, за усмивката й, за меката й коса, за красивите й очи. Очи, в които мога да потъна. Целувката ли?! Тази така дългоочаквана целувка, беше като наркотик за мен, кара ме да искам още и още. Не съм си и мислил, че момиче може да ме накара да се почуствам така само като целуна. Сякаш ток премина през тялото ми. Погледнах я, тя се беше отпуснала назад на седалката и докосваше меките си устни с тъка, усмихвайки се. Дали и аз и действам така като тя на мен?!
ГТА ( Анджелина)
След близо 30 минути бяхме пред дома на Тео. Айвс паркира колата и ми отвори вратата, благодарих му тихо и извадих телефона си, трябваше да звънна на Дестъни. С нея се бяхме разбрали да се видим на партито. От къщата му се чуваше силна музика, а пред нея имаше много тинейджъри, пиещи евтин алкохол.
- Къде си? - попита ме тя.
- Отпред, ти?
- В кухнята, чакам те. - каза и ми затвори.
- Кога ще действаме? - каза Айвс.
- Ще ти направя знак. - казах леко студено.
- Всичко наред ли е? - попита ме леко разтревожено. Погледнах го със сериозен поглед.
- Да, гледай да не пиеш много. -предупредих го.
- Добре, шефе. - каза и се изгуби някъде из тълпата.
YOU ARE READING
In love with a criminal #wattys2016
RomanceКазват,че от любовта боли, нима всички ние сме мазохисти?! Казват, че за да се влюбиш е нужно време....не за да се влюбиш изисква правилния човек. Този, който поражда прятни тръпки по цялото ти тяло, челувайки челото ти. Вкуса на любовта е толкова...