Здравейте! Главата НЕ е редактирана, извинявам се предварително за евентуални грешки. Приятно четене!
ГТА ( Айвс)
Тя си пое въздух и започна:
- Искаш да кажеш нас четиримата...- продължаваше да гледа надолу.
- Четирима ли?! Как така? - попитах объркано.
- Айвс...бременна съм с близнаци.
ГТА ( Анджелина)
- Айвс...бременна съм с близнаци. - прошепнах, ами ако не ги иска. Родители с "професия" като нашата, щеше да ни е трудно с едно дете, ами сега с две. Айвс стана от леглото, на което лежах и започна да обикаля нервно из стаята.
- Близнаци...- прошепна и прокара пръсти през косата си. Знаех си,че няма да се зарадва. Няколко сълзи паднаха на олекотената завивка. - ...близнаци...- повтори още веднъж.
Положих глава в шепите си и заридах неудържимо.Няколко секунди след това усетих как едната страна на леглото потъна и насочих погледа си към Бенедикт. Той ме гледаше някак си странно. В очите му се четеше радост, любов и объркване.
- Защо плачеш любов? - попита загрижено.
- Аз...аз... не исках да те разочаровам...- нова порция сълзи се зададе. Айвс стоеше и ме гледаше недоумяващо няколко секунди, след което се засмя, а аз го изгледах объркано. Кое му е смешно не мога да разбера?
- Да ме разочароваш...- изтри съзите ми с палеца на ръката си и целуна нежно устните ми. Целувката беше толкова бърза, че дори не успях да му отвърна. - Скъпа, не си ме разочаровала. Знаеш ли колко щастлив ме направи току-що. До преди няколко часа бях радостен, че ще си имаме дете,а сега аз...не знам как дори да го опиша. Като ми каза тази невороятна новина, сякаш запали огън в мен, огън който ме кара да подскачам от щастие и да плача от радост. - изрече и няколко сълзи се отрониха от прелестните му изумрудено зелени очи.
Очи, в които бях лудо влюбена. Усмихнах се и го целунах нежно по устните, целувка, която казваше толкова много.
- Обичам те, толкова много. - прошепнах срещу устните му, а той се усмихна и целуна врата ми,с което си спечели тих стон от моя страна.
- И аз, любов. - постави още една целувка на врата ми, което накара цялата ми кожа да настръхне.
YOU ARE READING
In love with a criminal #wattys2016
RomanceКазват,че от любовта боли, нима всички ние сме мазохисти?! Казват, че за да се влюбиш е нужно време....не за да се влюбиш изисква правилния човек. Този, който поражда прятни тръпки по цялото ти тяло, челувайки челото ти. Вкуса на любовта е толкова...