До болка влюбена в него

291 18 14
                                    

Предварително, се извинявам за допуснати грешки. 

Един месец вече не мога да се съвзема от случилото се. Изгубих любовта на живота си, майка си, детето си. Колкото и да се опитвах да се държа с хората около мен нормално, не ми се получаваше особено. 

Стоя подряла се на уличния стълб, под беглата му светлина, чакайки го.  Висок, широкоплещест мъж с качулка се приближи. 

- Ти дойде? - попитах, очаровано. 

- Мислиш ли, че бих пропуснал такъв клиент? - засмя се в отговор. 

- Колко? - погледнах го. 

- 200. 

- 200?! - повторих втрещено. 

- Какво?

- Ти за каква ме мислиш? А? Няма да се хвана в мрежите ти! Давам ти 50, както всеки път. - отговорих ядосано и посегнах към плика. 

- Уоу, уоу...чакай малко маце...знаеш аз командвам тук...- проговори с мазния си глас, мразя го. Но от един месец насам само той ми осигурява нужната помощ. 

- Емильо...не ме ядосвай, нима забравяш на кого съм дъщеря? - озъбих му се. 

- Добре, добре, ето ти. - извъртя очи и взе 50-те долара. 

- Махай се, че не искам да те гледам. - отговорих му, а той само се засмя и тръгна към долнопробната си дупка. 

***

- Прибрах се! - извиках като влязох в къщата, след което ме напуши на смях. - ЕХО! - извиках още няколко пъти, след което се проснах на дивана и продължах с допиването на бутилката.  Чуха се стъпки. 

- Анджелина. - каза с разочарование Люк. 

- Точно ти ми трябваш...ела да си опиташ от уисикото.... - подадох му бутилката, а той продължаваше да стои неподвижно. 

- Какво правиш?  - попита. 

- О, знам какво искаш...- оставих уискито и съблякох блузата и дънките си,  оставайки само по бельо. 

- Анджелина?! - каза, а аз се доближих до него и оставих една целувка на врата му. Той продължаваше да седи като закован. 

- Шшш, отпусни се...- прошепнах в ухото му. Той се извъртя и направи още няколко движения, вследствие на които бях повалена по гръб на земята. 

- Ох! - извиках и се хванах за ръката. 

- Друсала ли си се пак? - попита, оглеждайки очите ми. 

In love with a criminal #wattys2016Where stories live. Discover now