Предварително искам де се извиня за грешки.
ГТА (Айвс )
Вече 10 часа не мога да се свържа с Анджелина. Само мисълта, че може нещо да й се случило..не, всичко е наред, всичко е наред. Мамка му, нищо не е наред. Нараних най-ценното, което имам. Още в началото знаех, че да крием от нея е лоша идея. Трябва да я намеря, трябваше да тръгна след нея. За втори път не го правя. Ами, ако си помисли, че не я обичам...
- Айвс! - извика Дестъни, с което привлече вниманието ми.
- Да? - отвърнах спокойно.
- Говоря ти от 30 минути..- погледна ме отчаяно.
- Да, знам, слушам те. - опитах се да звуча, така сякаш наистина съм я слушал.
- Ахам..и какво казвах? - скръсти ръцете си пред гърдите си и зачака отговора ми.
- Казваше...- преди да успея да довърша Джо влетя в стаята и си взе ключовете за колата. - Джо?
- Видели са я. - каза Джоузеф, обличайки якето си. Станах като опарен и отидох до него.
- Къде? Сама ли е била? Какво е правила? Кажи ми, че е добре! - попитах го на един дъх.
- В тренировачната зала, не знам. Знам само, че трябва да отида при нея и да й се извиня.
- Идвам с теб! - казах решително.
- Изключено. - отговори хладнокръвно.
- Ти чуваш ли се?! Става въпрос за Анджелина, моята Анджелина! Тази, която носи в утробата си моето бебе! Как така няма да дойда с теб?! - казах на висок тон, а той ме гледаше няколко секунди и после се извъртя очи.
***
Влязохме в апартамента. Но по всичко си личеше,че никой не бе идвал от доста дълго време. Всичко беше покрито с поне 1 см. прах.
- Не е тук. - каза Джо.
- Трябваше да тръгна след нея....- изрекох и прекарах ръце по косата си. Как може да съм такъв глупак. Не се ли бориш за момичето- губиш я. Сигурно някой чака само да направя грешка и да ми я вземе.
Стояхме няколко минути така...в гробна тишина, докато падане на нещо метално не ни привлече вниманието. Насочих погледа си към металния предмет, "страхотно" помислих си, само това ми трябваше.
JE LEEST
In love with a criminal #wattys2016
RomantiekКазват,че от любовта боли, нима всички ние сме мазохисти?! Казват, че за да се влюбиш е нужно време....не за да се влюбиш изисква правилния човек. Този, който поражда прятни тръпки по цялото ти тяло, челувайки челото ти. Вкуса на любовта е толкова...