Моя.

294 23 1
                                    

- Е? - всички ме гледаха въпросително. 

- Ще го задържа. - казах и се усмихнах. 

Всички много се зарадваха с изключение на Джо. Той изглеждаше разочаровано. Какво му става?! Той тръгна на горе по стълбите бесен, стискайки ръцете си в юмруци. Тъкмо щях да тръгна след него, но Айвс ме придърпа в прегръдка.  Той се наведе до ухото ми и прошепна:

- Радвам се, че взе правилното решение. 

Айвс сля устните ни в нежна, но страстна целувка. Езиците ни не се бореха за надмощие, а напротив те танцуваха един красив танц. Пеперудките в корема ми запърхаха и зарових пръстите си в косата му като я подръпвах леко. Момчето стенеше и изведнъж се усетих, че Дестъни е при нас и се отделих от Айвс.  Дес ни гледаше и се опитваше да прикрие смеха си. 

- Хора, имате си стая...- каза през смях. И двамата се засмяхме. 

- Знаеш ли, права си. - отвърна Айвс и преди да се усетя вече ме носеше към стаята ни. 

Той ме остави нежно на леглото и легна върху мен, като се подпираше на лакти. Айвс започна да целува всеки милиметър от лицето ми. Остави малка целувка на устните ми и продължи надолу по врата ми. Интересното на всичко това е как една целувка от точно определен човек може да породи приятни тръпки по цялото ти тяло, как само едно докосване може да накара кожата ти да настръхне, а гласа му да кара коленете ти да омекват, в прегръдката му да се чувстваш безтегловна, в безопасност.  

Айвс беше стигнал до средата на корема ми.  С моя помощ свали дрехите ми и ме остави само по бельо, остави няколко няколко бързи целувки по устните ми, а  аз хванах края на тениската му и той  я свали.  Айвс свали бикините ми и започна да целува чувствителната ми точка.  Докато езика му правеше чудеса , а аз извивах гръбнака си от удоволствието, което ми доставяше.  След няколко минути бях почти на ръба. 

- Айвс...- прошепнах и за пореден път извих гръбнака си, зарових ръце в косата му. - Не спирай... - казах едвам- едвам. 

Той разбра намека ми и засмука клитора ми, действието, което ме доведе до ръба.  Айвс облиза устните си и легна до мен, завивайки ни със завивката. Още дишах тежко.  Сгуших се в него и се заслушах в равномерните удари на сърцето му. Погледнах го, той беше заспал. Не усетно сложих ръка на корема си.  Усмихнах се и прошепнах:

In love with a criminal #wattys2016Where stories live. Discover now