- Да ми кажеш какво? - попитах, а Айвс ме погледна изплашено.
- Айвс ти..- започна на брат ми, но бе грубо прекъснат от къдрокоското.
- ..приготвих ти изненада..- погледна ме със зелените си очи и като че ли ми омекнаха колената. Усмихнах се и отидох до него.
- Изненада? - попитах развълнувано.
- Оф, не мога да стоя тук повече...- изръмжа ядосано Люк и излезе от помещението.
- Какво му става? - попитах го.
- Нищо не се занимавай с него...- каза и ме понесе на ръце към стаята ни.
- Хейй! - изпищях.
- Шшш..- отвърна ми и остави нежна целувка на устните ми. Отпуснах се на силните му ръце, чувството беше толкова приятно не знам дали и на него му бе ясно как ми действаше.
- Айвс? - прошепнах, когато ме остави на леглото.
- Да, любов? - отговори и постави нежна целувка на врата ми, с което си спечели тих стон от моя страна. Кожата ми настръхна, толкова ми липсваше този огън между нас.
- За какво се карате с Люк? - казах монотонно, поглеждайки го в потъмнелите му очи. Погледа му за секунда се промени, като че ли уплах се бе настанил на лицето му, но после игривата му усмивка се върна.
- Казах ти имам изненада за теб...- прошепна и целуна устните ми, след което премести пухкавите си розови устни на врата ми, оставяйки навсякъде големи лилави петна.
Стоновете огласяваха цялата стая. Той съблече блузата ми, а после с моя помощ свали и дънките ми. Останах само по бельо. Айвс продължаваше с целувките по гърдите ми, карайки ме да изпадам в екстаз всеки път когато езика му игриво се заиграваше със зърната ми. Чувствах се жива, преродена, събудена от дълбок сън както искате го наречете. Той устави няколко целувки по корема ми , след което премахна бикините ми и засмука най-чувствителната ми точка. Стиснах здраво чаршафите извивайки тялото си под действието на удоволствието. Айвс щеше да направи следващата си стъпка доближавайки ме към ръба, когато Люк връхлетя в стаята бесен. За части от секундата покрих голото си тяло с одеялото, а Айвс се ядоса и се изправи.
- Какво правиш за Бога?! - изкрещя ядосано момчето с непокорните къдрици блъскайки брат ми.
YOU ARE READING
In love with a criminal #wattys2016
RomanceКазват,че от любовта боли, нима всички ние сме мазохисти?! Казват, че за да се влюбиш е нужно време....не за да се влюбиш изисква правилния човек. Този, който поражда прятни тръпки по цялото ти тяло, челувайки челото ти. Вкуса на любовта е толкова...