Ребека

240 16 5
                                    

 На другия ден...

ГТА ( Анджелина ) 

- Скъпа...- Айвс ме хвана за ръката и ме обърна към себе си. 

- Не, Айвс. Не искам да слушам. - казах и се дръпнах. 

- Ани...моля те налага се...- измоли ми се. 

- Ти ми обеща...обеща ми, че ще си с мен през целия ден....- казах тихо и усетих как сълзи започват да се образуват в очите ми. Той ми обеща. 

- Няма да се бавя, само за два часа. Два часа и се прибирам, ще правим каквото поискаш...

- Все тая...- казах и се освободих от хватката му. 

Отидох до малкия и го взех на ръце. Започнах да се разхождам из стаята. Айвс излезе. Бебето започна да плаче, навярно бе гладно. Излязох от стаята и тръгнах по коридора, но видях вратата на Джо да стои открехната и реших да отида и да го видя. Тъкмо щях да почукам, когато гледката ме шокира. Джо и Дестъни се целуваха и по всичко изглеждаше, че не мислят да се отделят скоро, затова затворих по най-тихия начин вратата и се изкикотих. Слязох внимателно по стълбите и видях брат ми да седи на дивана, положил глава в шепите си. Той явно усети присъствието ми, защото ме погледна и тогава видях зачервените му очи. Оставих детенцето в кошчето и седнах до него. 

- Хей, какво има? - попитах, слагайки ръката си на гърба му. 

- Ани, трябва да ти кажа нещо..- изхлипа. Дано да не е това, за което си мислих. 

- Да не би...- започнах колебиво. 

- Не, с мама всичко е наред...друго искам да ти кажа..- определено привлече вниманието ми. 

- Слушам те....- казах тихо. 

- Ани...исках да ти кажа, че... -  Люк беше грубо прекъснат от бебешки плач. 

- Извинявай, трябва да го нахраня. После ще продължим нали? - в отговор той само кимна.

Станах внимателно и взех детето на ръце и го понесох към кухнята. Сложих да се стопли малко мляко. Когато беше готово го изсипах в бебешкото шишенце. Седнах на дивана и започнах да храня малкия. Трябваше да му измислим име. След като се нахрани започнах да го люлея, не след дълго то започна да се унася. Вънах го внимателно в кошчето му. огледах се и видях, че Люк го нямаше. 

-  Страхотно.. - въздъхнах и легнах на дивана. Усетих как някое от момичетата ми ритна. 

In love with a criminal #wattys2016Where stories live. Discover now