Цялата истина

249 19 1
                                    

ГТА (Анджелина)

- Здравей! - усмихнах се на русокоското, който се беше облегнал на шкафчето си. 

- Оо, секси! - каза и ме прегърна. 

- Знаеш ли, от известно време съм закъсала по биология...- казах и пуснах една перверзна усмивка, надявайки се че ще усети накъде бия.

- Ммм..- измънка и ме бутна леко, така че тялото да ми е опряно на шкафчето му. - Е, в такъв случай не ми оставяш избор...

- Това да ли е? - усмихнах се. 

- Не ми се иска красиво момиче като теб да си развали оценките..- каза на милиметри от устните ми. Погледнах настрани и видях, че Айвс седи там и ни зяпаше. 

- Какво добро момче си, Тео. - казах като се приближих още повече до устните му. 

Усетих как това го провокира и тръгна да ме целува, но аз извърнах главата и си тръгнах.  тъкмо щях да подмина Айвс когато той грубо хвана лакътя ми. Беше бесен, но сладък.

- Какво по дяволите беше това?! - каза през зъби, а зелените му очи вече бяха потъмнели, изпълнени с гняв.

- Ревнуваш ли? - погледнах го, а той се засмя саркастично и отмести погледа си от мен за кратко.

- Какво правеше с него?- попита и затегна хватката си около ръката ми.

- Вършех си работата. Не ми казвай само, че ревнуваш. 

- Влизай в час малката. - каза пренебрежително.

Изпухтях не ми се занимаваше с него е поне не сега. Обърнах му гръб и влязох в стаята. Тръгнах да сядам на мястото си до Дестъни, но тя дръпна стола. Какво им става на всички днес. Седнах на задния чин и не след дълго госпожата започна да предава да урока.

***

- Остави ме намира! Не искам да те виждам! - изкрещя в лицето ми Дес. Само аз ли незнаех какво толкова съм направила.- Предателка!

- Чакай, Дес..Дес..Дестъни...спри - тя вървеше напред по коридора и не ми обръщаше внимание. 

Какво е станало?!

ГТД ( Дестъни)

Взимах си нещата от шкафчето, когато видях как Анджелина е на път да целуне Тео. Как можа?! Аз й споделях чувствата си за него, а тя ме предаде по толкова долен начин.Мислих я за приятелка,а то какво било. Блъснах шкафчето си и влязох в стаята като седнах на обичайното място. Видях я как приближава и дръпнах стола с крак, не исках да седя до нея. 

In love with a criminal #wattys2016Where stories live. Discover now