Поех си дълбоко въздух и започнах:
( след известно време)
- Е? - погледнах я, а тя ме гледаше с зинала уста.
- О, Боже мой! - стана и започна да обикаля в кръг, явно осъзнаваше това което й казах току-що - Искаш да ми кажеш, че най-добрата ми приятелка е престъпник?!
- Нещо такова..- гледах я.
- Не разбрах само какво общо има това , което ми каза с Тео....
- Баща му е известен нарко дилър и дължи пари на Едуард...и единствените начини , по които можехме да вземем парите бяха или като отвлечем Тео или като го оберем...
- Кой е Едуард? - личеше си, че вече нарежда парчетата в главата си.
- Шефа ми. -отговорих спокойно.
- А майка ти и баща ти знаят ли за всичко това?
- Майка ми....тя...това е дълга история, но да кажем че вече я няма, а колкото до баща ми...е, това Едуард. - отговорих леко нервно.
- Уау, това е не знам как да ти го кажа....а аз си мислих, че моя живот е труден. - сподели докато продължаваше да обикаля в кръг. - Щеше ли да ми кажеш някога за това?
- Да, просто чаках подходящия момент...но така и не се стигна до него.
Някой позвъня на вратата. Изненадах се, защото никой друг освен Дес и Джо не знаеше къде живея, а Джо е в Калифорния по някаква задача. Станах леко от дивана и извадих пистолета си.
- Какво по....- беше тръгнала да казва Дестъни, но аз я прекъснах.
- Отиди и се скрий някъде, но по-тихо и няма да излизаш докато не ти кажа. - прошепнах и тя тръгна нагоре по стълбите.
Приближих се с тихи стъпки до вратата и я отворих леко и внимателно, като прикрих ръката с пистолета си зад гърба. Пред мен стоеше мъж на около 29.
-Мога ли да Ви помогна с нещо? - попитах "любезно".
Той се усмихна злобно, хвана ме за гърлото и започна да ме бута назад докато не се ударих в стената. Тогава мъжа затегна хватката си, а аз присвих очи от болка. Размърдах се леко и насочих оръжието си до слепоочието му.
- Хвърли го сладкиш, ще се нараниш. - каза затягайки хватката си още повече, бих могла да стоя така цял ден, ако не можех да дишам затова ударих пистолета в главата му.
YOU ARE READING
In love with a criminal #wattys2016
RomanceКазват,че от любовта боли, нима всички ние сме мазохисти?! Казват, че за да се влюбиш е нужно време....не за да се влюбиш изисква правилния човек. Този, който поражда прятни тръпки по цялото ти тяло, челувайки челото ти. Вкуса на любовта е толкова...