Бременна?

262 21 2
                                    

ГТА (Анджелина) 

- Давай! По-силно! - крещях на Дес. 

- Опитвам се!- каза запъхтяно, докато удряше боксовата круша...или поне се опитваше. 

Чудите се какво стана след инцидента, ами отговора е: много неща, нормално от тогава минаха 9 месеца. Ще започна от началото.  След инцидента с Айвс се събрахме и въпреки очакванията на всички все още сме заедно. Той се премести да живее в къщата с мен и Джо. Колкото до Джо той търси информация за брат ми и все удря на камък, поне така ми казва въпреки, че стана доста потаен и постоянно се затваря в стаята си и не излиза от там с часове. Мисля, че е време да си намери приятелка, хах, ако ме разбирате.

 Айвс и Джоузеф са казали на баща ми за инцидента и той ми даде почивка неограничено време.  Момчетата и Дестъни ми забраниха да се натоварвам, но аз понеже съм добро момиче и ги "слушам" чакам да излязат от къщата, за да отида в залата за тренировки и да тренирам с часове. На третия месец вече ми даваха спокойно да тренирам и сега поне не е нужно да се крия. Дестъни ли? Преди няколко седмици майка и баща й заминаха за Австралия и тя се премести при нас. И понеже си нямам друга работа се захванах да я тренирам. Просто искам да съм сигурна, че тя няма винаги да разчита на мен. 

Изведнъж ми прилоша и инстинктивно сложих ръка пред устата си, но после изтичах до банята и повърнах.

- Дес, ми каза да ти предам, че ще си ляга. -дълбок и дрезгав глас се чу от към вратата. - Хей, добре ли си? 

-Да явно съм яла нещо развалено. - казах, измивайки устата си. 

- От няколко дни си така, не мислиш ли, че е крайно време да отидеш на лекар. - дойде и ме прегърна.

- Айвс, добре съм, просто не погледнах опаковката на млякото. - отговорих му, заравяйки главата си, в гърдите му. 

- Анджелина, знаеш, че не обичам да ме лъжат. - погледна ме в очите. Ах, тези зелени очи, имам чувството, че всеки път като се вгледам в тях откривам все повече и повече нюанси на зеленото.

- Не те лъжа. - отместих погледа си. 

- Добре. Хайде стана късно, да си лягаме. - каза и  ме вдигна като булка. 

Занесе ме в стаята и ме хвърли на леглото. Започна да оставя целувки по врата ми и надолу към гърдите ми. Увих краката си около кръста му и започнах да хапя врата му като оставях тук - таме някоя смучка.  Той стенеше тихо и тъкмо щеше да стане интересно, когато пак ми се догади и набързо отблъснах Айвс и претичах разстоянието до банята. След като прекарах пет минути повръщайки всичко което бях погълнала днес реших да си взема един бърз душ. 

In love with a criminal #wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora