Помогни ми.

231 12 2
                                    

- Слушам те. - казах и се излегнах на леглото. 

***

- Уау! - проговорих след като научих всичко. 

- Само това ли ще кажеш? - попита Люк. 

- А какво искаш да кажа?! - усещах как гнева се надига в мен. 

- Ани...

- Защо не ме потърси? Защо не се опита да ме намериш? - попитах и очите започнаха да ми се пълнят със сълзи. 

- Опитах, с майка ни те търсихме и тогава тя се свърза с Джоузеф.

- Искаш да кажеш, че Джо е знаел за теб през цялото време?! - определено нямаше да му простя, ако и това е криел от мен. 

- Не, той не знаеше.  Катрин ме държеше на страна, докато един ден Майкъл не научи, че съм жив...

- Чакай, чакай. - прекъснах го. - Кой е Майкъл?

- Майкъл Лий. Враг номер едно на баща ти. 

- Защо "баща ти"? Той е и твой баща.

- Не, Майкъл е мой баща. 

- Ох, обърках се. - въздъхнах, наистина не мога да разбера нищо от това, което ми казва. 

- Катрин, майка ни, имаше любовник - Майкъл. На времето той е бил най-добрия приятел на Едуард- баща ти. С течение на времето Катрин забременява от Майкъл, с мен, и естествено няма как да каже на Едуард. Тя заминава за 9 месеца в Гърция, там прекарва бремеността си, след което се връща, но вече нищо не е същото. През тези девет месеца са се случили много неща. Едуард научил за тайната връзка на най-добрия му приятел и жена му, също така не му било трудно да се досети и за причината на нейното девет месечно отсъствие. Едуард заявява на майка ни, че докато не му роди дете, тя няма да е свободна. Където и да отиде той ще я открие и заедно с нея и мен. Тя останала с него и след година си се появила ти....аз нямах право да се доближавам до теб, затова баща ми , Майкъл ме взе при него. Той ме отгледа и обучи, след време когато разбрах за всичко това, с майка ми избягахме. Искахме да стоим далеч от всички тези скандали и прочие. Един ден разбрах, че Едуард и Майкъл са обявили награда за главата ми и трябваше да изценирам смъртта си...

- Джо е бил на път да разбере за всичко това...когато бях в апартамента на Катрин...той е разбрал за Лий..- разсъждавах на глас. 

- Какво?- попита притеснено.

- Какво какво? - отвърнах му. 

In love with a criminal #wattys2016Where stories live. Discover now