פרק 1- בית ספר

25.4K 624 53
                                    


•הדר•
יום ראשון, בית ספר חדש, ילדים חדשים, פשוט אחלה, כן בטח.
קמתי לשטוף פנים ולצחצח שיניים, אחרי זה התלבשתי בג'ינס שחור עם קרעים בברכיים עם חולצה לבנה חלקה ואולסטאר שחורות.

הלכתי ברגל לבית ספר ואיך שנכנסתי כל המבטים היו אליי, מוזרים, גיחכתי לעצמי והמשכתי למזכירות "סליחה ,מי את?" שאלה איזה אחת בת 200 "הדר מלכה איזה כיתה אני?" שאלתי בקרירות "אה התלמידה החדש- מלכה אמרת?" שאלה בלחץ וחייכתי חיוך צדדי "נעים להכיר הדר" היא הושיטה את ידה בשביל שנלחץ ידיים כמו אנשי עסקים, הסתכלתי עלייה ואז על ידה ושוב עלייה ואז אמרתי לה "איזה כיתה אמרת שאני?" היא כולה התבאסה ואמרה "יא 2 שיהיה לך שנה מוצלחת מתוקה" מפגרת.  חייכתי אליה ואמרתי "ביי מתוקה" יצאתי לכיוון הכיתה ופתחתי אותה והמורה ישבה שם ואחרי הסבר קצרצר היא אמרה שאני אחכה לצילצול והיא תציג אותי לילדים.

אחרי שכולם התיישבו באיחור של 20 דקות בערך "פשש סוף סוף הכיתה שלנו נהיית יפה" איזה אחד אמר, לא משהו.
הסתכלתי עליו "אני יכולה להבין למה מקודם היא הייתה מכוערת" אמרתי וכולם התחילו לצחוק עליו
מסכן.

"אני יכולה לשבת?" שאלתי את המורה "לא לא, תלמידים תכירו את התלמידה החדשה..." היא אמרה וחיכתה שאגיד איך קוראים לי
"הדר אפשר לשבת עכשיו?" ענית במרירות
"די נו לא להיות קשה ספרי לנו על עצמך" המורה הזאת התעקשה וחייכה חיוך מעצבן "הדר מלכה בת 17 ואין לי מה לספר" עניתי בייאוש ראבק שתתן לי לשבת כבר.

מסביב ראיתי מבטים של ילדים כשאמרתי את ה׳מלכה׳ "איך אין לך מה לספר ?״ שאלה עוד פעם קצת נרתעת ממני, נאנחתי ואמרתי "אני לא מספרת את כל הקורות חיים שלי לאנשים שאני לא מכירה, עכשיו אני יכולה לשבת או שאני יוצאת החוצה?" אמרתי והיה צילצול, אחלה טיימניג.
"כנראה שאני יוצאת" צחקתי ויצאתי לרחבה.

ראיתי את כולם ביחד וחשבתי שאולי אני צריכה להיות פחות קשה להיות יותר פתוחה ולהכיר חברים שיהיו איתי שאני לא אשב לבד...
במהירות סילקתי את המחשבה הזו מראשי, תמיד הייתי לבד, ותמיד הסדרתי ככה.

ראיתי מישהי מתקדמת אליי "היוש" חייכה חיוך ענק ועיניה הדבשיות נצצו.
אפשר להגיד שיש לה עתיד.
"היי" עניתי בקרירות, "אני חן" אמרה והניפה את שיערה החום לאחור "הדר" עניתי ובאופק ראיתי עוד מישהי שמגיע לעברינו "ואני ליה" אמרה בציחקוק ילדה עם שיער שחור קרשים ועיניים חומות. בסך הכל הן נראות ילדות טובות.

"הדר" אמרתי שוב, "אז מאיזה בית ספר עברת אלינו?" שאלה חן "כפיר" עניתי והיה צילצול.
"אנחנו יוצאות היום למסיבה רוצה לבוא? ככה תכירי את כולם" ליה אמרה, הנהנתי בעייפות ונתתי את המספר שלי ככה יוכלו לקחת אותי.

יש לי עכשיו שיעור מחשבים ועם כמה שאני לט רוצה לאכזב את אבא לגבי הלימודים אני חייבת סיגריה.
המשכתי לשבת בחוץ וראיתי את הרחבה מתרוקנת מילדים שנכנסים לכיתות, חוץ מהבודדים שהיו כמוני, בלי ראש ללמוד.

עישנתי בשקט ובאיטיות כמו שאני אוהבת במשך כמה דקות ואז שמעתי מישהו מגרד בגרונו בשביל שאתייחס אליו, הרמתי את מבטי אליו בהרמת גבה
"איפה המזכירות?" שאל מעביר את ידו בשיער, גיחכתי לעצמי לקחתי עוד שאכטה מהסיגריה "לא יודעת" עניתי מפעילה את השיר באוזניות שלי, 'cool for the summer' הוא נאנח והכניס את ידיו לכיסיו "את לומדת פה ולא יודעת איפה המזכירות? נו באמת.. פשוט תגידי איפה" קרציה. לקחתי שאכטה אחרונה מהסיגריה וזרקתי אותה ליד הנעל שלו.

"שים וויז" עניתי והלכתי משם לפינה שקטה, בדרך שמעתי אותו ממלמל כמה דברים, נשכבתי
על הספסל מחכה שהיום הארור הזה יגמר.

סיפור חדש :) מקווה שתאהבו

OffendersWhere stories live. Discover now