•הדר•
״אבא״ אמרתי בשקט לטלפון כשענה, אני כל כך מתגעגעת אליהם.
זה כבר השבוע השני לחופש ועדין לא יצאתי עם חברות לטייל או לים, פשוט ישבתי בבית וישנתי, והמון.״ילדה שלי״ הוא ענה בקול מותש ונאנחתי,
״אתה סובל שם?״ שאלתי וכססתי את ציפורניי.״מה פתאום! מלון חמישה כוכבים״ צחק ונאנחתי שוב, ״אני צוחק יפה שלי הכל בסדר״ ענה שוב.
לאחר כמה דיבורים ניתקנו את השיחה וצנחתי חזרה על הספה, לעזעזאל מי ידע שיהיה לי קשה כל כך בילעדיהם?
דפיקה בדלת הוציאה אותי מהמחשבות וקמתי לפתוח.
אור עמד בדלת ומיד הגעגוע היכה בי.
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי בבילבול ונשענתי על הדלת, לא התכוונתי לתת לו להיכנס עד שלא יסביר את עצמו.״אפשר לדבר?״ שאל בתקווה וגיחכתי
״לא״ עניתי בקרירות והוא הנהן לעצמו.״חבל״ אמר ונכנס לבית, בן זונה.
״יש לך שלוש שניות לעוף לי מהבית או-״ התחלתי לאיים ואור עצר אותי באמצע ״או שמה? תפרקי אותי מכות?״ הסתכלתי עליו בעצבים ושתקתי, כי חבל על האנרגיות.״דבר״ סיננתי לעברו כשעה על הספה ואני נשענתי על הקיר, רגע.
״קום״ מילמלתי והוא קם, התיישבתי על הספה וסימנתי לו עם עיניי להישען על הקיר.״בית שלי חוקים שלי״ הסברתי וישבתי ישיבה מזרחית.
״אני מצטער. על הכל בעצם״ התחיל וצחקתי,
״אני אמורה להאמין לך?״ שאלתי והוא נאנח.״תני לי לדבר״ ביקש ומשכתי בכתפיי, שיעשה מה שהוא רוצה, אין לי כח לשקרים.
״כשהבנתי שדור אוהב אותך, התחרפנתי.
עלתה לי המחשבה שהוא מנצל את הזמן שאני בצבא כדי להתקרב אלייך.
ואז אני חוזר ושומע שהוא מנשק אותך, התחלתי להתחרפן.
נהייתי קשור אלייך יותר מהכל הדר, אין יום שלא עברה לי המחשבה של מה את עושה עכשיו?,
את איתו?, את כבר לא אוהבת אותי?
ואבא שלי התחיל להסביר לי על המשפחה הכי מבוקשת וחרא כזה, ואת מי אני רואה שם? את המשפחה של חברה שלי.
נכנסתי ללחץ, הוא ביקש שאני אעזור לו להסגיר אותם, כי מבחינת אנשים שהם לא משפחה, אני הייתי הכי קרוב אליהם.״״אחרי זה אני רואה אותכם יושבים ביחד כשיש עלייך את הגקט שלו ושאתם מחובקים ושאת שמחה וצוחקת, לעזעזאל באותו רגע כל מה שעדי ומיכה אמרו לי היה נראה נכון.
הם תמיד אמרו לי שבסוף יהיה בינכם משהו ומי שלא היה מכיר אותכם היה בטוח שאתם זוג.
אז שוב התעצבנתי וחשבתי שאחרי כל מה שאני עושה בשבילך את בוגדת בי?
אז הלכתי ועשיתי את הדבר הכי מטומטם שיש ואמרתי לאבא שלי איפה אתם גרים.
אני חתיכת מניאק שמגיע לו למות, הייתי צריך לשאול אותך ולדבר איתך לפני שעשיתי את החרא הזה.
אבל אני דפוק שלא חושב וככה איבדתי אותך״ המשיך ונשכתי את שפתיי.
YOU ARE READING
Offenders
Romanceהיא הייתה ילדה צעירה שלא באה ממקום כל כך טוב. היא נמנעה מהפשע והבאלגן אך היא עדין מסתובבת עם הילדים האלה כולם שם מכבדים אותה כי כולם יודעים מי אבא שלה- שימעון מלכה. שני אחיה הגדולים שומרים עליה כמו על החיים שלהם, ואבא שלה החליט שהדר צריכה ״שינוי״ אז...