פרק 2- נוהל קבוע

14.8K 576 71
                                    


•הדר•
נכנסתי לבית מעיפה את התיק לאיזה פינה, נכנסת למבטח בחיפוש אחר אוכל, אבל כשנזכרתי שאין בעצם מי שיכין אוכל, הזמנתי מקדונלד'ס.

הדלת נפתחה ולא הורדתי את העיניים מהטלוויזיה ששידרה "שקרניות קטנות ויפות" זאת התוכנית הכי יפה שיש.
אחים שלי נכנסו כשהם מדברים על משהו שלא עניין אותי כלכך.
"מה את עושה פה?" נועם שאל בזמן שהוא זרק את המפתחות על השולחן "אין לך בית ספר?" שאל סער שותה מהבקבוק את הקולה, הם קוראים לעצמם אחים? בחייאת "עכשיו כבר ארבע בצהריים ולפי מה שזכור לי אני מסיימת ללמוד בשתיים וחצי, אבל תודה על הדאגה" עניתי ודחפתי לפי את שתי חתיכות הצ'יפס האחרונות שנשארו והלכתי לחדרי.
"בואי לפה" סער צעק, "תרימי את הזבל שלך" המשיך אבל ברגע ששמע את המנעול של החדר הוא התייאש, אחרי שסיימתי את מרתון שקרניות נרדמתי לאיזה שעה.

השעה 20:30 ואני מאחרת בטירוף.
בתשע חן וליה באות לקחת אותי ויש לי בסך
הכל חצי שעה.
בזמן שייבשתי את השיער בדקתי תוך כדי
מה אני מתכוונת ללבוש.

בחרתי ללבוש שמלת סטרפלס פירחונית עם עקבים שחורות.
השארתי את השיער פזור ושמתי את שרשרת אקראית שתפסה לי את העין.
השעה כבר 21:10 והן למטה.

אבא היה במטבח בניסיון כושל להכין משהו, וסער נועם ועוד שתי חברים שלהם צפו במשחק כדורגל, אך ברגע שכולם שמעו את נקישות העקבים כולם הרימו את מבטיהם אליי.
"את.. את נראת מדהים. את מזכירה לי את אמא שלך" אבא אמר באושר וחייכתי אליו, הוא לא מזכיר את אמא הרבה פעמים.

חיבקתי אותו ולקחתי מסטיק.
התקדמתי לדלת, רק לפני שעשיתי את הנוהל הקבוע לפני שאני יוצאת-
לעמוד מול סער ונועם לעשות סיבוב לזוז וכל מיני דברים כדי שלא יראו שום דבר שלא צריך לראות.

"יש לי אישור?" שאלתי אותם "לא יודע זה חשוף מידי" נועם מלמל משפשף את מצחו.
"נו בבקשה" אמרתי מתיישבת עליו מחבקת אותו ומסתכלת עליו בתחינה, הוא נאנח וחיבק אותי בחזרה, קמתי ממנו וחיבקתי את סער,
אני כבר באיחור רציני "אני אתקשר" אמרתי לפני שהספיקו להגיד את ׳תתקשרי אם קורה משהו, את צריכה משהו, אין לך איך לחזור׳ אני יודעת שהם דואגים לי ואני רעה מידי אליהם, אבל זה התפקיד של אחיות קטנות.

"יפה אחת, אנחנו באיחור" ליה אמרה כשנכנסתי לרכב, גיחכתי "אופס?״ אמרתי בגיחוך,תוך חמש דקות דקות בערך הגענו.

אין דבר שאני יותר אוהבת מהמוזיק הרועשת של המסיבות, מסיבות ואוכל.

נכנסתי לבר כששתיהן מאחוריי. "תן לי וודקה" אמרתי ולהפתעתי הברמן לא ביקש תעודת זהות. אחרי עוד שתי שוטים קמתי לרחבה רוקדת עם חן וליה, לאחר שעה של ריקודים הן היו צריכות ללכת להסתדר בשירותים אך אני נשארתי לרקוד ברחבה, מזיזה את גופי לפי הקצב, הזזתי את מותניי מקבלת מבטים מכולם כמו שאני אוהבת לפתע הרגשתי שתי ידיים על מותניי זזות יחד איתי, בדרך כלל אני מעיפה סטירה למי שעושה לי את זה אך הפעם הייתי סקרנית מידי לגלות מי הבן אדם בעל הידיים הגדולות, הסתובבתי אל אותו הגבר שאחז בי ולא ראיתי כלום "לא הצלחתי להוריד את העיניים ממך כל הערב" אותו אחד אמר והמצמיד אותי אליו.

לאחר כמה שניות הוא הצמיד את שפתיו לשלי ונישק אותי באיטיות בזמן שהוא מלטף את גופי. זה כל כך כיף, כרכתי את ידיי סביב צווארו מעמיקה את הנשיקה, התנתקו בזמן שאני מסתכלת על פניו מנסה לקבל שמץ של רמז על פרצופו, "מי אתה?" שאלתי מחליקה את יידי לפניו מלטפת את זיפיו, הוא התקרב אל אוזני "אור מזרחי" שמעתי קול גברי ונמוך וצמרמורת עברה בכל גופי.

הוא לקח את ידי והתקדם לשירותים ובקושי שהצלחתי להתנתק מאחיזתו מרוב שהייתי מהופנטת, לקחתי יד של מישהי אחרת והחלפתי בידינו, כך שהוא לקח בלונדינית עם ציצים גדוליים במקומי.
סימסתי לחן שהלכתי וסימסתי גם לנועם שיבוא לקחת אותי עוד 10 דקות, לקחתי ממישהו סיגריה, וחמש דקות אחרי נועם כבר הגיע.

OffendersWhere stories live. Discover now