פרק 21-בגרויות

7.6K 443 23
                                    

•הדר•
״גברת מלכה!״ המורה צעקה וכל המבטים הופנו אליי ואל חן שישבה לידי, זה היה שיעור תנך עוד מקצוע שאני שונאת, בעצם, אני מקצוע שאני לא שונאת.
שילבתי את רגליי והנפתי את שיערי לאחור בדרמתיות ״כן?״ שאלתי במבטא וחלק מהילדים צחקו ״מה את חושבת שאת עושה?״ היא שאלה בעצבים וראו שהיא מתאפקת לא לקלל אותי,
יש למורות קטע מפגר שהן פשוט מחפשות רק דרכים לריב איתי כמו זונות.
״זה לא ברור?״ שאלתי בהלם ושמתי את היד על פי בהפתעה, ״אני מדברת עם חן״ עניתי שוב פעם והיא נהייתה אדומה.
היא הסתובבה אל הלוח לקחה נשימה ארוכה והסתובבה שוב אלינו היא חיכה חיוף מזויף
״גברתי הצעירה, זה לא ברור שלא מדברים בשיעור!״ היא צעקה וצחקתי,

״אל תתעצבני כל כך מהר, ייצאו לך שיערות לבנות״ אמרתי באדישות ושתיתי מהבקבוק פאנטה שהיה על השולחן שלי.
״עופי למנהלת״ היא כבר צרחה וחשבתי שנקרעו לה מיתרי הקול או משהו,
דחפתי את המחברת והקלמר לתיק, שמתי את התיק על גבי באיטיות שהמשיכה לעצבן את המורה והחזקתי את בקבוק המיץ ביד.
התחלתי להתקדם לדלת באיטיות מעצבנת
״נו! נחכה לך עוד הרבה?״ גערה וגיחכתי
כל הכיתה כבר מיואשת ממני ומהסצנות שאני עושה לכל המורות.
״יום טוב יפה שלי״ אמרתי והפרחתי לה נשיקה כשיצאתי מהכיתה.

״מה קורה מכוערים?״ שאלתי כשנכנסתי למחששה והתיישבתי ליד דור, כמה מהבנים שישבו שם בחנו אותי וחייכו כמו מפגרים,
״למה את לא בשיעור?״ דור שאל וכרך את ידו סביב כתפי ״כי היא פוסטמה בת של כלבה״ עניתי והוצאתי סיגריה מהקופסא.

הוא צחק והמשיך להיות בווצאפ, הסתכלתי על השרמוטות שישבו שם צמוד לכמה ערסים,
אני אשקר אם אני אגיד שכולם מכוערים בשכבה שלי ובשכבה יב.
יש די הרבה חתיכים שאם לא הייתי עם אור, אני בטוחה שהייתי מתחילה עם אחד מהם.
״מה את עושה פה?״ נעמדה מולי ילדה אחת שלבשה חולצת בטן וטייץ מנומר עם שיער צבוע, היא לעסה את המסטיק שלה כמו בהמה והסתכלה עליי בשוק
״ועוד יושבת ליד חבר שלי?״ הסתכלתי עלייה בשוק ואז על דור, הוא עצם את עיניו ואז לחץ בחוזקה עם אצבעותיו על שני העיניים.

״בפעם המאה, אני ואת זה כבר לא, סבבה?״ דור אמר בייאוש והסתכלתי עליו מבולבלת,
״אבל היינו ביחד! אתה לא זוכר את הלילה הקסום שהיה לנו?״ ענתה בחלומיות ובציפייה.
אוי אני באמת שונאת בנות כמוהה, כאלו כמה מסכנה אפשר להיות?
״בדיוק בדיוק! הלילה, שהיה. היה״ דור הסביר לה כמו לילדה קטנה והיא הלכה משם ונענעה את הישבן המנותח שלה.

״מה זה היה?״ שאלתי וצחקתי על דור שהיה נראה מיואש מהחיים, הדלקתי עוד סיגריה והסתכלתי עליו, גם דור חתיך.
״שכבנו פעם אחת, והיא חושבת שאנחנו ביחד״ ענה וצחקתי שוב ״היא לא מפסיקה לבוא אליי בטעות שאני לא מתייחס אלייה כמו שצריך להתנהג לבת זוג, ואני כזה יבת זונה מי בן זוג מי?״ התלונן בייאוש נתתי לו את הסיגריה שלי ואחרי כמה שאיפות הוא החזיר לי אותה.
״איך קרואים לסתומה?״ שאלתי בגיחוך והוא משך בכתפיו, ״לא זוכר״ צחק וגילגלתי עיניים.

OffendersWhere stories live. Discover now