פרק 20- כנפיים

8K 461 40
                                    

•הדר•
אחרי שסימסתי לאבא שלי שאני ישנה אצל אור היום, נסענו לבית שלו. ״היית כבר בבית נכון?״ שאלתי בנסיעה והוא שם את ידו על הירך שלי
״כן אבל לא היה שם אף אחד, אוראל בטח ישן אצל מישהי דני בבית ספר וההורים עובדים״ ענה והסתכל עליי, חייכתי אליו וירדנו מהרכב.

״אני בבית״ אור נכנס בצעקה וציחקקתי בשקט,
מיד אמא שלו קפצה עליו בחיבוק ואחרי זה אבא שלו.
אחרי שחיבקתי אותם גם עלינו לחדר של אור, תוך רגע אחד הוצמדתי לקיר והשפתיים של אור הוטחו על שלי ברעבתנות.
ידיו ליטפו את צידי גופי באגרסיביות שמתאימה לאור, והוא הצמיד אותי יותר אליו, יד אחד כרכתי סביב צווארו וביד השניה ליטפתי את הזיפים שאני כל כך אוהבת, לאחרי כמה דקות הוא ניתק את שפתיו משלי בלי רצון.
״התגעגעתי אלייך תינוקת שלי״ אמר וקבר את ראשו בצווארי וכהרגלו שתל נשיקות בצווארי,
הוא הרים אותי מהישבן וכרכתי את רגליי סביבו,
התיישבנו ככה על המיטה בזמן שאור ממשיך לנשק את צווארי ולעשות לי היקי.
ליטפתי את שיערו והחנקתי גניחה שקטה שגרמה לאור להתקשח, התרחקתי ממנו וקמתי
״צריך להתקלח״ אמרתי כשהסתכל עלי בבילבול,
הוא חייך כשהבין למה התרחקתי והתקדם אליי.

זה לא שלא קיימתי יחסים בעבר, פשוט הכל נראה מלחיץ יותר עם אור, שהוא כבר מנוסה בכל כך הרבה דברים בנושא הזה.
״אז אנחנו יכולים להתקלח ביחד וככה נחסוך במים״ אמר בחיוך שובב וצחקתי והנדתי בראשי
״זה לא יקרה״ עניתי והוא משך אותי אליו,

״למה שזה לא יקרה? אנחנו עוד מעט חמש חודשים ביחד, את לא סומכת עלי?״ אור אמר והסתכל לתוך עיני, השפלתי מבט ושתקתי.
זה לא שאני לא סומכת עליו, אם אחרי שנהיה ביחד יימאס לו ממני? אם הוא כבר לא ירצה אותי יותר, אי אפשר לדעת מחשבות של בן אדם.
וראבק אני שונאת את החוסר ביטחון שנהיה לי כשאני עם אור, התרחקתי ממנו ושלפתי את המגבת הקבועה שלי מהארון של אור,
״אני במקלחת״ אמרתי והוא נאנח ונפל על המיטה, אני מרגישה שהכל רגע יימאס לו ממני ולא יהיה יותר אור והדר.

יצאתי מהמקלחת בשקט כששמתי לב שאור נרדם, הוצאתי מהארון תחתוני בוקסר שלי שנשארו אצל אור עקב הפעמים שישנתי כאן הרבה וחולצה של אור.
נכנסתי מתחת לשמיכה גם והתקרבתי אליו,
הוא חיבק אותי והרגשתי את הלב שלי דופק,
זה הגיוני שאני מרגישה כל כך הרבה דברים בבת אחת? ליטפתי את שיערו השחור באיטיות ״אורי, זה לא שאני לא סומכת עליך. אני יודעת שזה יקרה, ולא רק מהרצון שלך״ אמרתי בשקט והוא משך אותי יותר אליו והניח את ראשו על החזה שלי.

״וואו יפה הכנפיים שלך הן הכנפיים הכי טעימות שאכלת בחיים״ אמרתי בהתלהבות והיא צחקה, אני לא מגזימה, היא צריכה ללכת למאסטר שף או משהו.
אור עדין ישן למעלה ואני התעוררי לפני שעה בזכות ריח המדהים של הכנפיים.

״איפה הכנפיים שלי אמא?״ אור צעק כשירד במדרגות וצחקתי, הוא התיישב לידי בשולחן והניח את ידו על הירך שלו,
אמא שלו הניחה את הצלחת מולו ותוך עשר דקות הוא כבר סיים, הסתכלתי עליו בהלם
״חתיכת בהמה״ אמרתי בהלם והוא צחק,
אם זה לא מספיק הוא עשה לי גרפס באוזן ועלה להתקלח, זוגיות טיפוסית.

OffendersWhere stories live. Discover now