פרק 33- ים

6.2K 411 55
                                    

•הדר•
״זין אני שונאת בנים״ הראל מילמלה בדרך לבית ספר כשסיפרתי לה מה עבר עליי בשבועיים האחרונים.
״אני יותר״ מילמלתי והיא העבירה לי את הסיגריה, שאפתי אל הריאות את העשן ושיחררתי אותו אחריי כמה שניות.

״זה היום האחרון של הלימודים, ובשנה הבאה הנה אתם הבוגרים...״ המנהלת הקריאה את הנאום שלה והסתכלתי על דור שהיה בטלפון שלו כרגיל.
הוא היה חבר טוב כל הזמן הזה ואני כמו טיפשה לא ראיתי את זה.
הוא תמך בי כל התקופה הזאת, אחרי הפרידה מהמשפחה שלי והפרידה מאור, והוא לא עזב אותי לרגע.

כנראה שכל השיחה בכיתה בהיתי בדור כי בשלב כלשהו הוא הסתכל עליי בחזרה וחייך,
וכשהסתכלתי מסביב קלטתי שרק אנחנו בכיתה.
״את מביכה אותי״ הוא מילמל והתקדם לשולחן שלי, שהיה בסוף הכיתה לעומתי שהיה באמצע וצמוד לקיר.
״אני מבין שאני נאה בעינייך אבל 40 דקות להסתכל עליי?״ המשיך וצחקתי.

״סליחה, פשוט היופי שלך הדהים אותי כלכך״ עניתי והוא צחק.

דלת הכיתה נפתחה והשיחה שלי ושל דור נקטעה כשחברה של דור אלייה נכנסה וחיבקה אותו, ״מה קורה הדר?״ היא שאלה וחייכתי אלייה, ״מעולה ואת?״ החזרתי והיא חייכה.

״אז מה קורה איתכם? אתם באים לים?״ היא שאלה ודור משך בכתפיו, ״לים?״ שאלתי בבילבול והיא הנהנה.

״זה סוף הלימודים, כולם הולכים לים״ הסבירה ודור חייך לעצמו ״אני זורם״ ענה ואלייה נישקה את הלחי שלו, ״רגע, אבל הדר? את באה גם?״ שאל והפנה את צומת הלב שלו אליי.

״לא נראה לי, אין עליי בגד ים״ עניתי בחוסר חשק, ״תקשיבי כולם הולכים לבית מהר להתארגן אז תלכי גם את ותבואי״ אלייה אמרה בחיוך ודור הנהנן.

״בסדר, אני אראה איך אני אבוא״ עניתי וקמתי מהכיסא.
יצאתי מהכיתה כששתיהם אחריי עסוקים בחרא שלהם ואני רק חיפשתי סיגריה.
לא הבאתי שום ציוד או תיק, ולא היה לי איפה להכניס את קופסאת הסיגריות בג'ינס הצמוד שלבשתי.

עזבתי את הזוג המאוהב והתקדמתי למחששה ומיד כל הבנים הסתכלו עליי, מסריחים.
אין להם משהו טוב יותר לעשות מלהיות במחששה גם ביום האחרון?
״אפשר סיגריה?״ שאלתי בכלליות ואחרי שהם המשיכו לבחון אותי ואת הבגדים הפשוטים שלי, הם חזרו לעיסוקים שלהם.
״בתנאי, שתבואי לשבת עליי״ מטומטם אחד אמר וחברים שלו צחקו.

הרמתי גבה והסתכלתי על שאר הבנים שישבו שם, זיהיתי ילד אחד מהכיתה שלי שאני יושבת לידו בכמה מקצועות ״יואב, יש לך?״ שאלתי והתקדמתי אליו. הוא הנהנן ונתן לי את הסיגריה, שמתי אותה בפה והתקרבתי אליו והוא הדליק אותה בעזרת המצת.

ביקשתי ממנו שייתן לי את המצת לכמה דקות והתקדמתי אל אותו ילד שדיבר איתי בהתחלה.
״כבר יש לך סיגריה, מה את צריכה עכשיו?״ שאל בהתנשאות וחייכתי,
״ההצעה לשבת עליך הייתה רק בגלל הסיגריה?״ שאלתי בחיוך והוא חייך גם.

OffendersWhere stories live. Discover now