•הדר•
קמתי בשעה 7 בבוקר, סחוטה מעייפות אחרי שהלכתי לישון בארבע בגלל שאור נשאר אצלי עד מאוחר והוא הלך חזרה לבית שלו.
התעוררתי מרעשים שנבעו מהסלון, קמתי בלית ברירה אחרי שסידרתי את הפיג׳מה שלי ובדקתי שהיא לא חשופה לבדוק מה קורה בחוץ.
״כולם יודעים מה צריך לעשות?״ שמעתי את הקול של אבא שלי וכמה קולות הסכמה נזרקו באוויר.
״מה זה כל הרעש הזה?״ צעקתי בזמן ששיפשפתי את עיניי בעייפות וכולם הסתכלו עליי מופתעים.
לא הייתי מופתעת כשראיתי את כמות הגברים שנמצאים אצלנו בסלון, כבר די הרבה זמן שהם נמצאים אצלנו מהשעות המוקדמות של הבוקר עד לשעות הקטנות של הלילה אז יצא שהתרגלתי אליהם כבר.״כלום יפה שלי, תחזרי לישון״ אבא שלי אמר כדי להסיח את דעתי מכל הגברים שהיו לבושים בבגדים שחורים שהבליטו את השרירים שלהם, גם סער ונועם היו בינהם.
הסתכלתי על כולם בחשד וחזרתי חזרה לחדרי, רק כשהדלת נטרקה הם חזרו לדבר.בשעה תשע אור שלח לי בוקר טוב, מהרגע שחזרתי לחדר ראיתי טלוויזיה.
החזרתי לו הודעה גם ובאותו זמן שלחתי הודעה בקבוצה של כל הבנות- חן ליה הראל ואני)
ושאלתי אם מישהי רוצה לצאת.״אור? איפה אתה?״ שאלתי ושמתי את השיחה על רמקול בזמן שהתאפקתי מולה המורה הקטנה שהייתה בחדרי, הראל כן הסכימה לצאת איתי אז הנה אני מתארגנת.
״בתחנה של אבא שלי, תכף חוזר לבית. רוצה לבוא?״ שאל וחייכתי והתרכזתי במריחת הרימל השחור על הריסים ״לא, אני הולכת לטייל עם הראל״ עניתי ועברתי לסומק.״טוב יפה שלי, אם את צריכה שאני אבוא לקחת אותך תתקשרי״ אמר והמהמתי והשיחה התנתקה.
•••
כבר תשע בלילה ואני בדרך חזרה לבית מהבילוי שלי עם הראל והידיים שלי מלאות בשקיות, לא רציתי להפריע לאור אז חזרתי לבד.
אני לא באמת מפחדת לחזור לבד לבית, מה כבר יכול לקרות לי? יבוא איזה נרקומן וינסה לעשות לי משהו? לוקחים אבן ורצים.הרגשתי משהו נצמד לגבי וכשהסתובבתי לראות מה זה היה עמד מאחורי גבר בערך בן 20 כשעכשיו האקדח שהיה בידו מוצמד לבטני,
הסתכלתי עליו בגבות מורמות ״את מי אתה מחפש?״ שאלתי בעייפות למרות שמתתי מפחד, והוא הביט בי בבילבול באותה שנייה של אי הבנה, נתתי לו בירכית לביצים ובו בזמן לקחתי את האקדח מידו ונתתי לו אותו בראש והוא נפל ורצתי במהירות לבית.״תפתחו לי!״ צעקתי ודפקתי מלא פעמים על הדלת, נועם פתח אותה בבילבול ומהר הדפתי אותו על הריצפה ונעלתי את הדלת במהירות והתקדמתי לחלונות בבית וסגרתי את כולם וחזרתי לסלון רואה את נועם סער ואבא וחמד גברים בערך שכבר זיהיתי מכל המפגשים שלהם פה יושבים ומביטים בי בחוסר הבנה.
הפלתי את כל השקיות לריצפה והרמתי את האקדח בהתנדפות ומיד ראיתי את ההבעות פנים המבוהלות של כולם.
״מאיפה יש לך את זה הדר?״ סער שאל בדאגה והתקרב אליי ״תקפו אותי עכשיו״ מילמלתי והתיישבתי על הריצפה
YOU ARE READING
Offenders
Romanceהיא הייתה ילדה צעירה שלא באה ממקום כל כך טוב. היא נמנעה מהפשע והבאלגן אך היא עדין מסתובבת עם הילדים האלה כולם שם מכבדים אותה כי כולם יודעים מי אבא שלה- שימעון מלכה. שני אחיה הגדולים שומרים עליה כמו על החיים שלהם, ואבא שלה החליט שהדר צריכה ״שינוי״ אז...