פרק 19- מקנאה

8.7K 474 56
                                    

•הדר•
קמתי בבוקר ולבשתי ג׳ינס צמוד בצבע שחור עם קרעים וחולצת בית ספר לבנה ואת הניו באלאנס החדשות שאור שקנה לי, שמתי את הטבעות הכסופות שלי הכנתי נס ויצאתי מהבית.
״בוקר טוב״ שמעתי קול גברי ושקט מאחוריי,
ושנייה לאחר מכן דור כבר הלך לידי.
המשכתי לשתות בשקט את הנס קפה שלי ושנינו נשארנו בשקט, די התרחקתי ממנו מאז התקרית האחרונה עם האוטו.
״שמעי, אני לא מת על המצב שנהיה ביננו״ אמר בכנות את מחשבותיו, המשכתי להיות בשקט והוא ראה בזה אות שהוא יכל להמשיך לדבר
״אני יודע שאני יכול להיות מעצבן לפעמים״
גיחכתי והוא הסתכל עליי ״לפעמים?״ שאלתי והסתכלתי עליו והוא צחק בשקט,
״כן לפעמים, אבל את חשובה לי מאוד הדר״ המשיך לדבר ומידי פעם זרק לעברי מבטים,
״מה את אומרת? את חוזרת להיות הבסט פרינד שלי?״ שאל ואת חלק האחרון של המשפט אמר בחיקוי של אישה מתלהבת ולא יכולתי שלא לצחוק, הנהנתי והוא משך אותי לחיבוק.

״תגיד איפה המכונית שלך?״ שאלתי כשנזכרתי שזאת פעם ראשונה שאני רואה אותו הולך ברגל, ״סעמק נכנסתי במישהו ועכשיו היא במוסך, ואני שונא אוטובוסים עם כל הגועל נפש והחיידקים שיש שם״ ענה בגועל וצחק וחיבקתי אותו, באמת שהתגעגעתי אליו.

״איך אתה? אכלת? שתית?״ שאלתי בדאגה כשאור ענה לשיחה שלי, שוב הוא חזר לבסיס היום ואני מתה מדאגה כי הוא לא הרגיש טוב היום בבוקר כשהוא סימס לי שהוא באוטובוס,
הוא צחק את הצחוק המתגלגל שלו והוצאתי סיגריה מהחפיסה וכך עשה גם דור.
״תירגעי אמא אני בסדר גמור, לא הברזת היום נכון?״ שאל ונאנחתי, ״לא לא, הלכתי היום לבית ספר וכן אור נכנסתי לשיעורים הראשונים״ עניתי בייאוש והוא צחק שוב,
״טוב יפה שלי, אני צריך ללכת״ אמר והרגשתי איך כל השמחה שלי נעלמת,
״תשמור על עצמך אור, אני רצינית״ אמרתי ונשפתי החוצה שלושה עיגולים מושלמים דור הרים גבה וגיחך, ״תפסיקי כבר לדאוג, אני יודע מה אני עושה, אני אוהב אותך יפה שלי בי״ אמר וניתק את השיחה וקלטתי שדור מסתכל עליי מוזר, העפתי את הטלפון לידי והמשכתי להוציא עיגולים ״הוא קרבי?״ שאל ״חבר שלך״ הנהנתי וראיתי שהוא מתלבט אם להגיד את מה שרצה או לא, כנראה שהוא בחר לשתוק כי ישבנו שם בשקט עד שהיה הצילצול להיכנס לכיתה.

-אחרי שלושה חודשים-
״מה אתה עושה?״ צעקתי מהפתעה כשדור הרים אותי על הכתף שלו ורץ בכל המקום ודור לא הפסיק לצחוק, היינו עכשיו בבריכה- אני הראל דור ומיכה שהוא חבר של דור.
תוך שנייה הרגשתי איך כל הגוף שלי נרטב, ״חתיכת מפגר לא הורדתי בגדים אבל״ צעקתי עליו וכלום צחקו, במשך השלושה חודשים האחרונים נהיינו מן חבורה קטנה כזאת במיוחד אחרי שהראל הסכימה לעבור לבית ספר שלי, אני עדין בקשר טוב עם חן וליה ואנחנו יוצאות מלא ביחד.
יצאתי מהבריכה והספקתי לקלוט שגם מיכה וגם דור בחנו אותי, הם ועוד נערים שהיו בבריכה

OffendersWhere stories live. Discover now