hoofdstuk 20

250 13 2
                                    

POV. Robin
Ik bekijk mezelf nog eens in de spiegel. Ik heb niet echt een jurk die precies in klederdracht is voor dat bal maar deze jurk kan ook wel. "Schat tijd!" roept jai van de trap. Ik loop naar beneden terwijl jai onderaan de trap staat te wachten. Als ik beneden kom zegt hij niks meer en staart hij alleen maar. "Is er iets mis?" vraag ik onzeker en ik wrijf over mijn jurk. Jai pakt mijn hand en kust mij. "Je bent prachtig." zegt hij als hij zijn lippen van de mijne afhaalt. Ik glimlach en loop naar de deur. Op de een of andere manier voelt het heel raar als hij mij schat noemt. Maar hij is wel mijn vriend dus het hoort niet raar te voelen. Ik zet die gedachte uit mijn hoofd en stap de auto in. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om esmay en dioni te zien kleffen daar. Maar goed kaj en sas gaan ook dus dan ga ik wel bij hun staan. Dan hoef ik hun niet te zien. Als we aankomen zie ik kaj en sas al staan. "Hey." zegt sas. Ik knik en geef haar een knuffel. Ook knuffel ik kaj. Ik wil naar binnen lopen maar kaj zegt: "moeten we niet wachten op dioni en esmay?" "nee." zeggen jai en ik allebij tegerlijkertijd. En daarna lopen we naar binnen. Het ziet er best gezellig uit. Misschien is dit toch zo slecht nog niet. Ik maak er maar gewoon het beste van. De muziek gaat aan en een paar mensen gaan dansen. Ook kaj en sas lopen de dansvloer op. "Zullen we?" vraagt jai en hij steekt zijn hand uit. Ik pak hem aan en knik. Dit vind ik altijd zo fijn aan dansen gewoon even de tijd vergeten en alleen maar bezig zijn met het leuk te hebben. Met een jongen voor mij waar ik van hou. Maar toch ontbreekt er iets. "Kijk robin dioni en esmay zullen we er even heen gaan?" vraagt jai na 4 nummers dansen. Voor ik antwoord kan geven staan we al bij hun. Jai begint gelijk te praten met esmay. "Hey " zegt dioni. "Hey." zeg ik terug. Ik voel mezelf best onzeker als ik bij hem sta. Ik ben bijna nooit onzeker maar nu. Ik weet niet wat het is. "Voor deze dans wil ik vragen of iedere man een andere danspartner kiest om deze dans mee te dansen." zegt een man door de microfoon. Jai loopt meteen met esmay de dansvloer op. Ik kijk even om mij heen. "Zullen we?" vraagt dioni lief. Ik kijk om en zie de oude vertrouwde dioni staan waar ik zo veel van hou. "Ja graag." zeg ik en ik pak zijn hand. Als wij op de dansvloer staan gaat de muziek aan. Dit voelt echt raar, gewoon alsof dioni en ik weer samen zijn. We dansen een hele tijd.
Opeens word dioni op zijn schouder getikt. "Vind je het goed als ik inval?"vraagt esmay. Ik knik en zeg: "natuurlijk." jai wil weer gaan dansen maar ik knik nee. "Zullen we gaan?" vraag ik. Jai knikt en samen lopen we de trap op om weg te gaan. Jai draait zich naar mij en zegt: "je bent niet blij." ik knik en zeg: "nee het gaat wel." "okee ik haal je jas." zegt hij. Ik knik en kijk nog een keer om. Ik zie esmay en dioni kussen. Ze zijn gewoon voor elkaar gemaakt.

POV. Dioni
Ik voel esmay's lippen op die van mij. Ik focus er even niet op. Die dans met robin was gewoon perfect. Alsof we weer samen waren. "Waarom kus je niet terug?" vraagt esmay. "Ik denk dat ik iets heel stoms heb gedaan." zeg ik en ik stop met dansen. Esmay trekt mij naar de kant en zegt: "het is robin toch?" ik knik. "Ik wou jaar vergeten en daarom dacht ik dat ik jou leuk vond. Sorry." zeg ik. "Dioni nu niet sorry zeggen. Ga nu achter haar aan voor ze weg is en zeg het tegen haar. Ik zie dat ze jiu ook leuk vind." zegt esmay. Ik bedenk meself geen moment en ren naar buiten. Ik zie dat robin net in de auto van jai wil stappen. Okee dit is mijn kans nu of nooit. "Robin wacht ik hou van je!" schreeuw ik. De autodeur gaat open en ik zie robin's gezicht. De doet de autodeur dicht en rent naar mij. Ze valt in mijn armen. Ik voel haar huilen en ik zeg: "robin sorry ik hou van jou en alleen van jou. Ik dacht dat ik van esmay hielt maar ik hou van jou. Maar ik weet niet hoe het tussen jai en jou zit maar ik wil je terug." zeg ik. Ze wurgt zich los uit mijn greep en ze kust mij. Ik trek terug. "Maar jai?" zeg ik tegen haar "het is goed. Ze houdt van jou. Van mij houdt ze alleen maar in broer zus verband. En ik hetzelfde bij haar."hoor ik de stem van jai zeggen. "Dat vind ik ook." hoor ik de stem van esmay zeggen. Ik draai mezelf terug naar robin en kus haar weer. Haar tong vraagt toestemming tot mijn mond. Ik geef haar die en onze tongen draaien lief rondjes om elkaar heen. Ik hoor geklap en robin trekt terug. Ik knuffel haar. Ik laat haar nooit meer los wat er dan ook gebeurt. "Ik wist dat jullie bij elkaar hoorden." zegt kaj. Sas komt ook naar buiten rennen en gaat naast kaj staan. "Inderdaad. We konden zo zien dat jullie niet gelukkig waren met elkaar" lacht sas. Ik knik en kijk robin aan. "Laat mij niet meer gaan alsjeblieft." zegt ze half huilend. "Nooit meer echt nooit meer als jij beloofd nooit meer een ander het bed te delen." zeg ik. Ze knikt en zegt: "voor altijd de jouwe." en ze lacht. Die woorden doen mij echt goed. "Voor altijd de mijne."herhaal ik en ik pak haar hand. Haar lippen komen op de mijne. Die lippen zijn vanaf nu alleen van mij.
------------------------------------------------------
Okee nu ben ik echt inspiratieloos. Tips please van wat ik nu kan doen. Dit was echt het laatste wat ik nog kon bedenken dus hulp is superfijn.
Thnx
Xxx

New Home, New Family.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu