POV. Robin
Ik word wakker van mijn wekker em druk hem meteen uit. Ik wil niet dat jai wakker word. Ik pak mijn kleding die ik gisteravond al klaargelegt. Als ik mezelf aangekleed heb ga ik naar de badkamer. Pas als ik de deur dicht heb gedaan kan ik weer lawaai maken. Ik heb rond 12 uur afgesproken met dioni. Hij komt mij ophalen van het station. Ik doe mijn haar en make-up en sluip weer onze slaapkamer in. Ik pak mijn tas en loop naar jai zijn bed. Ik geef hem een kus op zijn wang en zeg: "ik ga doei." hij brabbelt wat en draait zich om. Ik lach en loop de trap af. Het is 10 over 9. Oke ik moet om half 10 op het station zijn. Dat word dus haasten. Ik smeer snel mijn brood en stop het in mijn tas. Schoenen aan en gaan.
Zodra ik op het station ben moet ik meteen mijn trein in. Ik was bijna te laat geweest. In de trein eet ik mijn brood op en luister ik muziek. Verder doe ik niet zoveel. Ik houdt er gewoon van om even op mezelf te zijn. Gewoon lekker rustig. Ik voel mijn telefoon trillen en zie dat ik 3 appjes heb in 3 chats.J: veel plezier vandaag. App maar als je naar huis wilt dan kom ik je wel halen. X
U: okee thnx ik app wel xxFijn dan hoef ik tenminste niet meer met de trein terug.
D: jammer dat je zolang moet reizen met de trein, maar ik kan niet wachten om je weer te zien. Xx
U: ik heb er ook zin in. Ik ben er over een uurtje. 💋Dan open ik de laatste chat en die chat breekt echt mijn hart. Mijn beste vriendin sacha
S: ik mis je echt. We moeten ook snel wat gaan afspreken. Maar ij heb ook leuk nieuws ik heb morgen een date! Bel me nog maar dan kan ik het je uitleggen. Ik mis je xxx😘
U: ik bel je zeker snel en ik mis jou ook!😘Verder wil ik er niet op reageren want ik mis haar echt te erg om nog verder met haar te praten. Maar gelukkig duurt het niet lang meer voor ik in amsterdam ben. Dus kijk ik maar naar buiten en luister ik muziek. Zodra ik er ben wil ik echt uit die trein springen. Ik heb er echt super veel zin in, ik ben ook nog nooit in amsterdam geweest. Zodra ik uitgecheckt ben wacht ik gewoon even. Ik kan moeilijk zelf op zoek gaan. Ik ken hier de weg niet. "Robin." hoor ik. Die stem komt me bekent voor en ik draai me om. Ik loop naar dioni toe en geef hem een knuffel. "Super bedankt dat je me dit wou laten zien!" zeg ik. "Graag gedaan." zegt dioni en we lopen het station uit. Ik kijk echt mijn ogen uit. Het is zo druk en zo gezellig over. + er zijn heel veel winkeltjes. En ik heb echt super veel zin om gewoon lekker te shoppen. "Wat is dat?" vraag ik als ik een groot gebouw zie. "Dat is de bijenkorf. Wil je daar in." ik knik want ik heb wel eens van de bijenkorf gehoord maar ben er nog nooit geweest. "Zullen we eerst wat gaam drinken." vraagt dioni. Ik knik en we lopen de starbucks in die er tegenover is. Starbuck heb ik nog nooit op dus dioni besteld iets randoms voor mij. We gaan zitten aan een tafeltje. "Dus je hebt het wel naar je zin bij jai?" vraagt dioni. Ik knik en zeg: "ik ben nu echt vrij. Dat was ik nooit echt." dioni knikt. "Maar vertel eens wat over jou" zeg ik tegen dioni. Hij knikt en begint over zichzelf te vertellen. We lachen veel ondertussen hij heeft zo'n grappig leven eigenlijk. Dit zijn dingen die jai nooit zou vertellen.
POV. Dioni
"Dus dit is de bijenkorf?" vraagt robin. Ik knik en ze loopt meteen naar mac. Dat is een of ander make-up merk. Waar schijnbaar alle meisjes dol op zijn. Ook robin zo te zien. Er komt een vrouw bijstaan en helpt robin. "Is dat je vriend?" vraagt de vrouw. Robin knikt nee en zegt: "gewoon een vriend." fijn gefriendzoned. De vrouw knikt en helpt robin verder. Robin wil afrekenen maar ik betaal snel als ze haar portemonee aan het zoeken is. "Maar..." zegt robin. "Klein cadeautje." zeg ik en ik pak het tasje aan en geef het aan haar. Ze lacht en geeft mij een kus op mijn wang. We lopen verder amsterdam in en lachen en praten wat. "Zullen we de forever 21 in gaan?" vraag ik. Ze kijkt mij raar aan: "ben jij echt geïntreseerd in kleding." vraagt ze. Ik knik en trek haar mee de winkel in. Ze loopt rond maar pakt niks uit de rekken. Wat mij eigenlijk mateloos ïriteert aangezien ik al veel dingen heb gezien die haar echt goed zouden staan. Ik zie een shirtje hangen en kijk in het rek. Welke maat zou ze hebben. Ik pak een s en loop naar haar toe. "Wil je die voor mij passen." vraag ik aan haar terwijl ik het shirtje in haar hand druk. "Hetzelfde wou ik aan jou vragen." en ze duwt een shirt in mijn hand. Het is wel grappig want blijkbaar hebben we dezelfde kledingsmaak want het shirtje dat ik in haar hand duwde heeft zij voor mij gepakt alleen dan in de mannenvariänt. Ik zoek een leuke broek erbij uit zij doet dat ook. "Passen dan maar?" vraagt ze. Ik knik en we passen het setje. Als we eruit komen zien we er echt leuk uit. Er komt een vrouw langs die zegt: "jullie zijn echt een schattig stelletje." en ze loopt weer door. Ik reageer er even niet op maar ze heeft wel gelijk. Robin zit zichzelf alleen maar te bekijken in de spiegel. "Je bent mooi genoeg hoor." zeg ik tegen haar. Ze kijkt om en begint te blozen. Ik sla mijn arm om haar heen en we bekijken ons samen in de spiegel. "Wil je de kleding hebben?" vraag ik. Ze knikt en zegt: "maar deze keer betaal ik." ik knik en we kleden ons weer om. Ze pakt de kleding aan en betaalt daarna lopen we de winkel uit en ik zie haar appen. "Wat doe je?" vraag ik. Okee het is misschien onbeleefd maar ik ben gewoon nieuwschierig. "Ik app jai dat hij mij op kan halen. Het duurt toch nog een uur voordat hij ongeveer hier is dus dan kunnen we nog een uur iets leuks doen." ik knik en glimlach. "Zeg maar dat hij je bij mij kan ophalen." ze knikt en ik duw haar vooruit terwijl ze nog aan het appen is. Als ze klaar is haalt ze mijn arm niet weg van haar rug. Blijkbaar vind ze het oke. Ik vind dat zeker en ik stuur haar in de richting naar mijn huis. Ik zie sommige meiden naar ons kijken. Ik denk braviours, maar het maakt mij niet zoveel uit. Ze mogen ons best zien.
We horen getoeter en robin staat op. "Dat is jai." zegt ze. Ik knik en geef haar haar spullen aan. "Ik vond het heel gezellig." zegt ze. Ik knik en zeg: "ik ook. We moeten dit echt vaker doen." ze knikt hevig en ik geef haar een knuffel. Ik krijg nog een kus op mijn wang en dan loopt ze door naar buiten. Ik zwaai jai en robin uit en plof op de bank. Ben ik verliefd?
JE LEEST
New Home, New Family.
FanfictionJai is een van de jongens van b-brave en heeft een prima leventje. Hij is het enigste kind in huis en dat vindt hij prima. Verder krijgt hij alle aandacht die hij wenst. Tot zijn ouders vertellen dat er een meisje bij hun komt wonen. Haar ouders gaa...