שפשפתי את עיניי, השמש חדרה לחדרי מבעד הריסים הפתוחים ומלאה את החדר באור מציק, הסרתי מגופי את השמיכה, היום בערב אבי הזמין את כל העובדים החדשים והישנים ביחד עם משפחותיהם לביתנו, אז אני צריכה לסיים מהר את הלימודים ולהגיע לבית ולעזור לאימי בהכנות.
ירדתי מהמיטה הגדולה שלי, פתחתי את הארון והוצאתי סוודר שחור וג׳ינס קרעים בהיר צמוד.
נכנסתי למקלחת, צחצחתי את שיניי וסירקתי את שערי, הנחתי על שפתיי שפתון ורדרד שלא רואים כל כך, אני לא מרבה להתאפר, אני חושבת שאני לא צריכה להרוס את פניי בטונות של מייקאפ וכל החרא הזה.
יצאתי מהמקלחת והתלבשתי בבגדים שהוצאתי, הנחתי על רגליי מגפיים שחורות קצרות, קריר בחוץ ורק עוד שבועיים הקיץ מגיע, אני אוהבת את הקיץ כל כך, אני רק מחכה להשוויץ בקוביות שכל החורף עבדתי עליהן,
הנחתי את התיק אדידס שלי על כתפי ויצאתי מחדרי, נשקתי לאבי במצח ולאימי בלחי וכך גם לאחי נייט, "אבא באים היום הרבה?" שאלתי בעודי מכניסה חתיכה קטנה מהפנקייק לפי, הוא הנהן.
"ואם אפשר להוריד את הנזם רק הערב אני אשמח" אמר,
אבא שלי לא מרבה לבקש ממני דברים כאלה אז הבנתי שבאמת יש אנשים חשובים הערב.
"נייט אתה מסיע אותי?" שאלתי והוא ענה לחיוב.
הורינו קראו לנו בשמות אמריקאיים כי אנחנו הרבה פעמים טסים לחו״ל ואפילו גרים שם לכמה שנים.
יש לי עוד אח שהוא נשאר בארצות הברית, הוא בן 20 והוא בקולג׳ לכן הוא לא הגיע איתנו, אבל עוד כמה חודשים הוא מסיים את התואר שלו.
נישקתי את הוריי ויצאנו מהבית,
נכנסתי למכונית של נייט, גם לי יש אבל עדיין לא סיימתי את הרישיון אבל אני מתכוונת לסיים אותו החודש.
-
הגענו לבית ספר, הוא היה גדול יחסית, הגענו כמעט בסוף השנה כלומר עוד שלושה או ארבעה חודשים אנחנו מסיימים ללמוד, נכנסנו מהשער פנימה,
׳אלה החדשים?׳ , ׳ואי איזה כוסית׳ , ׳אמא איזה חתיך׳ נשמעו הערות מכל הכיוונים, כמובן שרתחתי מעט וגלגלתי עיניים.
נכנסנו למזכירות, "אתם סלין ונייט ווקר?" נשמע קול גברי מולנו, הנהנו יחד.
"אני אריאל יצחק אני מנהל חטיבה עליונה" אמר,
"שלום" אמרנו בנימוס ולחצנו את ידו, הוא לא היה מבוגר ולא צעיר הוא היה באמצע עיניו היו שחורות ושיערו שחור והוא היה מעט שמן.
"את בכיתה יב2 ואתה יב3 אלה הסיסמאות ללוקרים שלכם ואלה מספרי הלוקרים שלכם שבהם נמצאים הספרים והמערכת, שיהיה לכם בהצלחה" אמר "החוקים גם נמצאים בדף ובכל מקום שתהיו בו יהיה ציטוטים מהחוקים" הוסיף בחיוך חייכנו והסתובבנו.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019