שנחתנו בשדה תעופה בנויורק לקחנו את המזוודות מהמסוע והלכנו לכניסה, מולנו עמד גבר כבן 20 לחיו או יותר, עם זיפים שחיסו את פניו השחומות, שערו היה בלונדיני וארוך ואסוף בקוקו מרושל ונמוך, עיניו היו ירוקות בהירות.
הוא היה גבוה ושריריו בלטו מהחליפה האפורה שלבש. על השלט שהחזיק היה כתוב שמי Celine.
אני ועומרי התקרבנו אליו "אנטון" קרא עומרי וחיבק אותו חיבוק גברים, כמובן.
"גם אתה מדגמן?" שאל אנטון ועומרי הנהן לחיוב.
"שלום עלמתי" אמר ולחץ את ידי ולקח מידי את המזוודה שלי.
"תודה" הודתי לו והוא הנהן ויצאנו מהשדה תעופה שמולנו התגלתה לימוזינה שעליה הייתה מדבקה שכתוב בה "Calvin Klein" אנטון הכניס את המזוודות שלנו פנימה ופתח לנו את הדלת האחורית ונכנסנו.
-
הגענו למלון המפואר ׳Nomo Soho׳
(-כן יש מלון כזה והוא מהמם-) אנטון אמר לנו שאנחנו מחר צריכים להיות מוכנים בארבע לפנות בוקר כי יש לנו צילומים.לקחנו מהקבלה את המפתח לחדר מספר 200 ועלינו במעלית לקומה השנייה,
"ואו" סיננתי מפי ובהיתי בחדר שמוצב מולי, נכנסנו פנימה ופרקנו את המזוודות ואז עומרי נכנס להתקלח.
בינתיים פרקתי את המזוודה ובדקתי מה השעה, השעה הייתה עשר, יש לנו חמש שעות לישון!! עד שנתקלח ונתארגן לפחות שעתיים.
עומרי יצא מהמקלחת שמגבת כרוכה סביב מותניו ועוד אחת נוספת מונחת על כתפו, נכנסתי במהירות למקלחת.
התקלחתי מהר ויצאתי שמגבת כרוכה סביב גופי ועל ראשי כרוכה מגבת נוספת.
הוצאתי מאחת המגירות הלבשה תחתונה של קלווין קליין, הנחתי את ההלבשה התחתונה על גופי.
"סלין" צעק עומרי ונכנס לחדר ארונות.
"אל תסתכל!!" צעקתי והסתרתי את גופי עם ידיי, "סליחה" אמר והסתובב. שמתי חולצה ארוכה ומכנס טרנינג,
"מה רצית?" שאלתי,
"אפשר להסתובב?" שאל והמהמתי והוא הסתובב.
"בואי, הזמנתי משהו לאכול" אמר ומשך את ידי לסלון.
היה חדר שינה אחד שבו יש שתי מיטות זוגיות, סלון, מטבחון, מקלחת, מרפסת, שירותים וחדר ארונות.
התיישבתי על הכיסא שמול עומרי, אכלתי בהנאה רבה את ההמבורגר והצ׳יפס.
"את הבת היחידה שלא מתביישת לאכול המבורגר לידי" אמר וצחקתי.
"כי לא אכפת לי כל כך, כאילו אני לא צריכה להתבייש במה שאני אוכלת ואיך שאני אוכלת, כמו שאומרים דעות רעות דחפו לתחת" אמרתי והוא חייך מתשובתי.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romansaסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019