{ מנקודת מבט סלין }
התעוררתי מנשיקותיו של עומרי, "מזל טוב בייב" אמרתי ונשקתי ללחיו.קמתי במהירות ונכנסתי למקלחת צחצחתי את שיניי ושסיימתי רצתי לזרועותיו ונשקתי לשפתיו.
"אני נראת כמו מפלצת" אמרתי שהתנתקנו,
"תמיד" עקץ ונתתי לו מכה בראש."את הכי יפה שיש בכל מצב ביום" ענה ונשק לשפתיי, חיזקתי את אחיזת רגליי במותניו, כרכרתי את ידיי בעורפו ושיחקתי מעט עם שערו בעודנו ממשיכים להתנשק.
"תתלבשי אנחנו נאחר" אמר והוריד אותי מידיו ויצא מהדלת.
הוצאתי ג׳ינס סקיני כהה עם קרעים גדולים וחולצת בטן בצבע זית, התלבשתי ונעלתי נעלי עקב סגורות בצבע זית,
סירקתי את שערי והנחתי על שפתיי אודם ורדרד ויצאתי מהחדר בליווי תיק קטן והטלפון שלי.
"ואו" מלמל עומרי ונשק לשפתיי בעדינות.
נשקתי למצחו של אבי ונשקתי ללחייה של אימי ויצאנו מהבית.
"בייב זה מיותר לשאול לאן הולכים?" שאלתי והוא צחק והנהן.
פתחתי את התיק ובהיתי בקופסה הארוכה שנחה שם, בפנים הייתה מונחת שרשרת עם מגן דוד ומאחורי המגן דוד חרוטים הראשי תיבות שלנו באנגלית (-S&O-) סגרתי את התיק ונכנסתי לאינסטגרם.
"בייב אני מעלה אותה טוב?" שאלתי והראתי לו תמונה שלנו מתחבקים
הוא הנהן "תעלי גם תמונה מאצלי ואל תרשמי שיש לי יום הולדת מאצלי" אמר והוא נתן לי את הטלפון שלו העלתי מאצלי בטלפון
Happy Birthday to my man and to me💕👑
נכנסתי לגלריה שלו ובחרתי את תמונה שלנו על הספה והוא מצלם אותי מחייכת ונושכת את אצבעו..
Happy Birthday my girl💕
נתתי לו את הטלפון ושילבתי את ידנו.
הגענו למגדלי עזריאלי, "בואי" אמר ופתח לי את הדלת, לא שמתי לב בכלל שהוא יצא.
יצאתי מהמכונית ונכנסנו למגדלי עזריאלי.
נכנסנו לבית קפה שנמצא שם, הרמתי את התפריט וקראתי ממנו והמלצרית הגיעה ונתתי לה את ההזמנה וכך גם עומרי.
הנחתי את ידי על השולחן ועומרי הניח את ידו על ידי וחייכנו אחד לשנייה.
את הצהריים בילינו על מתקנים בלונה פארק, עצרנו לשבת לאחר שהיינו באנקונדה כי עומרי הכריח אותי הוא צחק עליי בלי הפסקה.
"זה לא מצחיק בתור חבר שלי אתה צריך לחבק אותי ולא לצחוק עליי" אמרתי בבכי ציני.
הוא צחק שוב ונשק לשפתיי, פתחתי את האינסטגרם היו מלא לייקים, תגובות, תיוגים והודעות.
פתחתי חלק מההודעות והודתי להם, אני יודעת איך זה מרגיש שמי שאוהבים לא עונה לך וזה פוגע מעליב.
עניתי לכל מי שהספקתי ואני אענה אחר כך ליתר האנשים.
"בייב נו" אמר ומשך אותי אליו, "אני אוהב אותך" אמר ונשק למצחי.
"גם אני אוהבת אותך" אמרתי והרמתי את ראשי מנשקת את שפתיו ברכות.
"קח" אמרתי והוצאתי את הקופסה מהתיק.
"בייב" מלמל ופתח את הקופסה בדרמתיות וצחקתי, הוא פער את עיניו והוציא את השרשרת.
הוא בחן אותה ואז קלט את החריטה ונשק לשפתיי. "את יכולה?" שאל והניח על השרשרת על ידי וענדתי לו אותה ונשקתי לעורפו, הוא חייך ונישק אותי שוב.
-
הגענו לביתי, לבשתי חולצת בטן אדומה היא הייתה בצורת איקס כזאת וחצאית עד הברך אדומה
(-בתמונה-)נעלתי סנדלי עקב שחורות והנחתי שרשרת זהב עם לב על צווארי.
שמתי אודם אדום שמבליט את השמלה יותר, "בייב סיימתי" אמרתי והכנסתי אותו.
הוא התלבש בחדר של אחי, הוא לבש חולצה לבנה של רנואר וג׳ינס קרעים בהיר, "אני בסדר?" שאלתי.
"יותר מבסדר, את מושלמת את לא חושבת שחסר לך משהו?" שאל ובחן אותי כמה פעמים.
"זה לא חושפני ממש בייב וגם חם בחוץ" אמרתי, הוא צחק ושלף שקית קטנה שכנראה הייתה מאחוריי גבו.
"מה זה?" שאלתי בהתרגשות והוא הוציא מהשקית קופסה, פתחתי אותה ולמולי התגלה צמיד זהב משובץ יהלומים הוא היה בול הטעם שלי, הצמיד מושלם!
נשקתי לשפתיו בחוזקה והודתי לו, הנחתי את הצמיד על זרועי ויצאנו מחדרי .
-
לכבוד היום הולדת של ג׳סטין ביבר.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019