עומרי התיישב לידי, "את לא יפה שאת עצבנית" לחש לי.
"מעניין למה אני עצבנית" אמרתי בגלגול עיניים.
"כי את במחזור?" שאל, "חה חה לא" אמרתי וחייכתי חיוך מזוייף.
"את יודעת מה בואי נתחיל דף חדש" אמר,
"לא חושבת" אמרתי ואבי חיכח בגרונו ועשה רעש עם כוסו כדי לקבל את תשומת הלב, בין רגע כל הרעש שהיה מסביב לשולחן, נעלם.
"תודה רבה שהגעתם לכאן היום, אני מאוד שמח להכיר את חלקכם ולהיזכר בחלקכם אני מאוד מקווה שהחברה שלי יותר נכון שלנו תשגשג ומי יודע תגיע להישגים שרציתי" אמר בחביבות, אני פשוט מאוהבת באבא הזה.
כולם מחאו לו כפיים, "אז כולם להרים את הכוסות שלהם ונרים לחיים לחיי החברה" הוסיף וכולם הרימו מלבדי.
אבי לא מסכים לי לשתות אלכוהול, למרות שאני שותה אך לא לידו.
"למה את לא שותה?" שאל עומרי שלגם מהשמפניה שלו, "כי אני לא שותה אלכוהול" שיקרתי.
"קטינה" לחש , דחפתי אותו מעט.
"השורט עושה לך תחת" אמר לפתע וגלגלתי עיניים.
"פעם אחרונה שאתה מסתכל לי על הגוף" לחשתי, נהייתי אדומה .
"אין לך מה להתבייש, גם ככה אני אהיה הראשון שלך" לחש בגסות.
קמתי מהשולחן השקט, "ברשותכם" אמרתי והלכתי לחדרי,
אני שונאת אותו.
אידיוט, ערס מטומטם.
סימסתי לארבל שאני באה למסיבה שהיא הזמינה אותי אליה בבית ספר.
נכנסתי לחדרו של נייט, "נייט בוא נלך למסיבה משעמם פה טילים" אמרתי והדלת נפתחה שנייה אחרי שנכנסתי, אלו היו עומרי ואלירן אם אני לא טועה.
"עוד פעם אתה" אמרתי בגלגול עיניים,
"שתקי" באתי להגיב אבל נזכרתי שאני צריכה לעשות רושם טוב.
"קיצר אתה זורם או לא?" שאלתי את נייט.
"טוב חמש דקות תהיי מוכנה" אמר,
"כן אני גם אצא לכל האנשים האלה עם שורט וגופייה אני אתלבש במכונית" אמרתי והוא גילגל עיניים.
"אני חייב לראות את זה" אמר אלירן, "אז התפוח לא נופל רחוק מהעץ" אמרתי שהתקרבתי אליהם.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019